Skip to main content

Ik heb bij Odido een aanpassing gedaan in het abonnement en ontving hierover een email maar het totaal bedrag was voor mij een totale verassing ik ga nu ineens veel minder betalen voor mijn internet en TV abonnement bij Odido is de klant echt koning.😍

 

 

Goedemorgen @Erwin05  Heb je het midden of eind van de maand veranderd? Kijk even in je ‘My Odido’  daar moet staan wat je echt gaat betalen. 
Dit lijkt mij een afrekening of een fout


Ik heb cloud opnemen aangezet die berekening in die email klopt niet.


Jullie weten zelf niet wat jullie doen als je schrijft: Heb je het midden of eind van de maand veranderd?

Dit lijkt mij een afrekening, als je kunt rekenen dan weet je dan 0,47 fout is.

Problemen melden is meer problemen krijgen.


Hi @Erwin05, dat heb je inderdaad goed opgemerkt.

Het bedrag moet namelijk €47.21 zijn. Ik gok dat er iets mis is gegaan en de berekening 4 cijfers achter de komma zit. Ik denk een klein foutje in het systeem, Als je in Mijn Odido kijkt dan zie je het juiste bedrag staan!


Ik ben blij dat jullie het foutje opgemerkt hebben.


Reageer