Skip to main content

Hallo

Meld een ongeval.  Ik heb minder dan een maand geleden een abonnement op Odido Internet genomen.  Vorige week heb ik mijn telefoonnummer gewijzigd van Lyca naar Odido.  Toen ik een internetabonnement kreeg, bedroegen de installatiekosten 67 euro en nu is het gratis.  Dat betekent dat ik over minder dan een maand 67 euro meer betaal op mijn eerste factuur.  Ik zal later meer voor je schrijven.  Ik kan nu niet doorgaan.   Ik huilde zo erg dat mijn ogen het scherm niet meer kunnen zien.   Troost mij alstublieft.  (grapje)

Hoi @R.sh ,

Als je een abonnement besteld krijg je een bepaalde promotie. Dat zijn soms x maanden korting, gratis aansluiting en of iets met tv kijken kado. Dit tegenwoordig ook nog of je een 1 of 2 jaar abonnement neemt.

Je kunt helaas niet achteraf weer een nieuwe promotie kiezen.

Odido lijkt mij vergeten te zijn, aangezien ik geen enkele promotie of een spannend cadeau heb ontvangen.

Hoi @R.sh ,

Als je een abonnement besteld krijg je een bepaalde promotie. Dat zijn soms x maanden korting, gratis aansluiting en of iets met tv kijken kado. Dit tegenwoordig ook nog of je een 1 of 2 jaar abonnement neemt.

Je kunt helaas niet achteraf weer een nieuwe promotie kiezen.

De afgelopen jaren was er altijd wel een promotie voor nieuwe klanten. Check de bevestiging van je bestelling. 

De afgelopen jaren was er altijd wel een promotie voor nieuwe klanten. Check de bevestiging van je bestelling. 

Ik ben sinds mijn abonnement alle e-mails van Odido gaan bekijken. Ik heb geen cadeau ontvangen. Ik moet 67 euro betalen. Als ik twee dagen geleden een abonnement had genomen, had ik deze 67 euro in ieder geval niet betaald. Niemand houdt van mij 🥲

Het zal geen fysiek cadeautje zijn maar een promotie van x maanden voor een lagere prijs. Dat kan anders zijn dan de promotie die nu wordt gegeven. Bijvoorbeeld een bepaald aantal maanden verlaagde prijs maar dan met 2 jaar contract en dan weer gratis aansluiten etc. etc..

Het zal geen fysiek cadeautje zijn maar een promotie van x maanden voor een lagere prijs. Dat kan anders zijn dan de promotie die nu wordt gegeven. Bijvoorbeeld een bepaald aantal maanden verlaagde prijs maar dan met 2 jaar contract en dan weer gratis aansluiten etc. etc..

Well, I got a discount when I signed up. for 10 months. But the problem is that now after 3 weeks, both the discount is in place and the installation fee (67 euros) is free. I am very unlucky 🥲

Reageer