Skip to main content

Hallo, 

Ik wil graag weten hoe ik internet en tv kan oozeggen en wat ik dan moet terugsturen in mijn geval. Of gaat dat automatisch als ik ergens anders een abonnement afsluit?

 

Er zijn zoveel aanbiedingen dat het veel goedkoper is om op te zeggen en naar een andere provider over te stappen. Als vaste klant hier heb je niks aan aanbiedingen.

 

Groet 

Rob 

Dat speelt inderdaad overal, dus er zijn mensen die het niet erg vinden om wat downtijd te hebben en alles opnieuw te moeten instellen en daarom jaarlijks veranderen.  Er zijn er ook vele die hier tegenop zien of begrijpen dat van alleen maar voor de aanbieding prijs diensten afnemen zal leiden tot het uit de markt treden van aanbieders.

Als bedrijven geen business case meer kunnen maken verkopen ze hun handel aan KPN en dan blijft er t.z.t. maar weer 1 of 2 aanbieders over en dan weet je wel wat dat met de prijs gaat doen…

Dus ga je voor de laatste euro, of ben je gewoon tevreden met de geboden dienst en gun je dat bedrijf jouw abonnement.  

Hier staat info over opzeggen.


Ik hoef niks opnieuw in te stellen. Odido biedt geen mail servers meer aan. Dat was altijd voornaamste reden om niet te switchen. De streams zijn ook vaak niet geweldig. En met live sport (Europese kampioenschap weer mooi voorbeeld) vaak traagste in de straat. En ik ben al meer dan 12 jaar klant hier en bij voorganger. 

 

Ik hoef dus geen lesje, alleen wat uitleg. 


De uitleg staat in de laatste zin.


Prima. Ik ben zo snel mogelijk weg bij Odido. 


En dan nog, eenvoudig opzeggen is er niet bij. Makkelijker denk ik om ergens anders abo te nemen en hen te laten opzeggen hier. Dat kan toch ook? 


Dat kan ook @robbietobbie  Als je contract is afgelopen mag je elke maand overstappen. Let op dat je nieuwe provider wel gebruik maakt van de overstap service.

(Vergeet niet je maand opzegtermijn) 

 
Stuur alles op tijd terug.

lees Hier wat er terug moet.(volgens mij staat dat ook in een mail.

Het opzeggen is heel eenvoudig Wat mis jij dan? 🙈
 

 

Wil je je mobiele abonnement, of Odido Internet + TV, opzeggen? Kwestie van even bellen. Je kan je mobiele abonnement ook online opzeggen. Doe je in Mijn Odido. Of je stuurt ons een brief.
Als je een abonnement hebt voor je bedrijf, lees dan hier hoe je kunt opzeggen

Goed om te weten: onze medewerkers mogen een abonnement alleen opzeggen als je eigen naam op het contract staat.

 


Hoi @robbietobbie, jammer om te lezen dat je ons wil verlaten! Heel graag had ik je geholpen om je plezier bij ons te vergroten, alleen zie ik ook in dat de problemen die je ervaart bij het TV kijken niet eenvoudig op te lossen zijn. Zoals Cristien terecht aangeeft kan je het abonnement eenvoudig laten opzeggen met de overstapservice. Ook ik kan je abonnement opzeggen als je mij via een privébericht jouw naam en de gewenste opzegdatum doorstuurt.

Mocht ik je toch nog kunnen helpen met een oplosbaar probleem, ik sta heel graag voor je klaar! 🙂


Veel te vaak geen internet, dus ook geen tv. Ene storing na de ander. Abo genomen bij KPN met opzeg service dus ik zal wel bericht krijgen van Odido wat ze retour willen. Streams en beschikbaarheid odido zijn zwaar onder de maat. Lijkt sexy en heel wat, maar onderhuids gewoon matig. 


Reageer