Skip to main content

Ik ben net nieuw bij Odido (TV + internet) en wil graag inloggen in 'Mijn Odido'. Echter dit lukt niet, omdat er om een verificatiecode wordt gevraagd. Dit lukt me niet. Kan de verificatie worden gewijzigd naar mijn mobiele nummer? 

Hi @ML87, ik wil je van harte welkom heten bij ons! 😄 Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er nog geen abonnement gekoppeld staat aan het Mijn Odido account. Om die reden is het instellen van een 2FA nog niet mogelijk. Ik vermoed dan ook dat het om de verificatiecode gaat die naar je toe gestuurd wordt zodra je een abonnement wil koppelen. In welke stap van het proces wordt er om de verificatiecode gevraagd? En wordt deze naar je e-mailadres gestuurd? Dan help ik je hier graag mee verder!


Ik probeer op de app in te loggen. Ik log dan in met mijn emailadres en wachtwoord. Hierna vraagt de app om een verificatiecode, hij zegt: open je autenticatie-app en vul de 6-cijferige code in. Hiermee kom ik dus niet verder...


Ik ben net nieuw bij Odido (TV + internet) en wil graag inloggen in 'Mijn Odido'. Echter dit lukt niet, omdat er om een verificatiecode wordt gevraagd. Dit lukt me niet. Kan de verificatie worden gewijzigd naar mijn mobiele nummer? 

Hi @ML87, ik wil je van harte welkom heten bij ons! 😄 Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er nog geen abonnement gekoppeld staat aan het Mijn Odido account. Om die reden is het instellen van een 2FA nog niet mogelijk. Ik vermoed dan ook dat het om de verificatiecode gaat die naar je toe gestuurd wordt zodra je een abonnement wil koppelen. In welke stap van het proces wordt er om de verificatiecode gevraagd? En wordt deze naar je e-mailadres gestuurd? Dan help ik je hier graag mee verder!

Ik probeer op de app in te loggen. Ik log dan in met mijn emailadres en wachtwoord. Hierna vraagt de app om een verificatiecode, hij zegt: open je autenticatie-app en vul de 6-cijferige code in. Hiermee kom ik dus niet verder...


Gaat het om een mobiel abonnement @ML87? Of over een Internet + TV abonnement?


Het gaat om tv + internet. 


Je Internet + TV abonnement is nog niet aan een account gekoppelt @ML87, bedoel je niet je Mobiele abonnement? 


Nee, want die heb ik niet. Ik heb alleen internet en tv. En ik kan alles gebruiken, behalve de mijn odido app. 


Ah ik heb hem gevonden, echter is er een abonnement gekoppelt nog @ML87. Ik kan hierdoor de 2FA niet voor je aanpassen. Dit moet echt in een Odido winkel, daar moet je dan ook je ID-kaart laten zien. Anders kun je met een ander e-mailadres een account aanmaken. 


Reageer