Skip to main content
  • 2,268 Topics
  • 16,159 Reacties
2267 Topics
Wifi plus keeps losing the signal every few hours.
Backgroud info:I am a relatively new customer (since late December) and I have Zyxel T-54 modem. The modem works fine and there were no signal hiccups with it. I additionaly ordered mesh point so I have Zyxel WAP6807 (directly from T-mobile). When I first installed it, the installation was succesful and I placed it where I wanted (living room, top lamp green, middle lap green, wifi working). After that, the internet works great. However, after a few hours the device lost the signal: top lamp green, middle lamp off, bottom lamp green. Therefore, the wifi it sends out has no internet. The router itself is still working fine, because if I turn off mesh and connect to wifi signal produced by modem, the internet works.(the signal can still reach the living room and the spot where the mesh is, but it’s weak for business video calls) Sometimes it is enough to restart the mesh and after that, it can still send out the working wifi. Other times, this does not help and while the mesh has also middle lamp green, the signal has no internet. In such case, I have to reset the mesh and install it anew. This is just a temporary solution because after few hours, same behaviour occurs. When I say few hours, that can range from ~ 8-30 hours. I tried to reset both, modem and mesh, install the mesh again to see if that would help but it doesn't. Needless to say that this is unwanted behaviour if this happens during the work call. Therefore, advice would be appreciated. This shouldn't have any impact but I”ll mention that I connect my laptop to mesh via cable.
Streaming video's blijven bufferen
Hallo, Sinds een dag of 4 kan ik geen video’s van YouTube streamen met diverse web video caster apps. Met zo’n app ga ik op mijn mobiel naar YouTube, klik op een filmpje en deze wordt dan naar de tv gestuurd zodat ik hem daarop kan kijken. Alle video's blijven, maar bufferen op de tv en spelen dan een paar seconden en bufferen dan weer...Wanneer ik de kleinere video kies die uw plug-in biedt, is de kwaliteit slecht 360p, maar er is geen buffering.Wanneer ik de grotere video kies die uw plug-in biedt, is de kwaliteit erg goed 720p, maar hij blijft bufferen. Dit is dus geen optie. Ik heb het getest op mijn Motorola e6 plus mobiel en Alcatel Onetouch Pixi model 8079 tablet. Beide laten hetzelfde probleem zien. Het ligt dus niet aan de mobiel of tablet. Mijn tv is een LG 49UN71006LB en ik heb 50 Mbit/s internet van T-Mobile.De tv is via Wi-Fi verbonden met de router van t-mobile, ik heb hem ook getest met een kabel. Dezelfde resultaten. Ook na opnieuw opstarten. Normaal gesproken gebruik ik de DLNA-functie van zo’n app, maar deze heeft nu het bufferprobleem.Ik heb de LG TV webvideocaster-ontvanger-app op mijn tv geprobeerd en deze functie in de apps. maar hetzelfde resultaat. Wat is er gebeurd? Hoe dit op te lossen? Een film die op mijn telefoon is opgeslagen, kan ik zonder problemen en buffering naar mijn tv sturen met elke app. Het zijn dus puur de online video's van bv YouTube. Ik hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen... Groetjes
In gebreke stelling T-mobile thuis internet
Sinds het afsluiten van een internet thuis-abonnement bij T-mobile hebben wij slecht internet op ons adres. Bij voorganger KPN hebben wij nooit problemen gehad. Na het bestellen van een, later twee en nog later drie(!) wifi-versterkers (Wifi Pluspunten) waren de problemen van een zwak signaal dat voortdurend verdween, nog steeds niet opgelost. Na eindeloze telefoontjes met de Klantenservice werd ons verteld dat we een nieuwe modem zouden ontvangen. Hiervoor moesten we, samen met de Klantenservice aan de telefoon, de zoveelste testen en resets uitvoeren. Hierna zouden we dan drie dagen moeten wachten om te zien een de verbinding zou verbeteren. Na deze laatste reset was de verbinding al direct nog slechter dan voorheen, maar goed, we zouden wachten. Drie dagen later werden we, anders dan toegezegd, niet teruggebeld door T-Mobile. We hebben toen nog een keer gebeld, weer een heel serie aan resets en testen gedaan met T-Mobile en ook toen werd ons door de medewerker van de Klantenservice verteld dat we een nieuwe modem zouden moeten krijgen welke geïnstalleerd zou worden door Guidion. Hiertoe zouden we een e-mail ontvangen van Guidion. Ondertussen hadden we geen internet, maar betaalden we wel. Van Guidion hoorden we drie dagen niets, waarna we nog een keer hebben gebeld met T-Mobile. Daarbij bleek dat de Technische Dienst van T-Mobile het monteursverzoek had afgewezen omdat er bepaalde tests niet zou zijn gedaan door de Klantenservice. Alsof we al niet genoeg testen hadden gedaan, deden we er nog maar een aantal, samen met de Klantenservice aan de telefoon. Als het inzetten van de monteur weer afgewezen zouden worden door de Technische Dienst, dan zouden we worden gebeld. Na weer een dag niets te hebben vernomen, en nog steeds geen internet te hebben, heb ik nog een keer gebeld met T-Mobile. Het monteursbezoek was weer afgewezen omdat bepaald tests niet zouden zijn gedaan. Ik ben het nu zat. Hierbij stel ik u in gebreke. U levert niet de dienst die u zou moeten leveren en lost het probleem ook niet op. Iedere poging daartoe wordt niet afgemaakt en loopt in het honderd. Ik geef u 48 uur om te zorgen dat wij eindelijk een goede internetverbinding hebben, anders houdt ik mij het recht voor om de tussen ons geldende overeenkomst op te zeggen.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen