Skip to main content

geen wifi


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Iedere dag geen wifi op de telefoon, en als ik het WW invul herkent hij het niet. Televisie ook bij aanzetten moet deze herstart worden .

Pas 1 week klant en iedere dag ergernis. Dit bij vorige provider NOOIT aan de hand gehad.

 

Uitgelichte reactie

30 juni 2024

Hallo @EvelynCh 

Heb je thuis een glasvezel of DSL verbinding?

Heb je naast de WiFi ook problemen met bekabeld internet?

Heb je misschien nog een versterker of router aangesloten op de modem?

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22166 reacties
  • 30 juni 2024

Hallo @EvelynCh 

Heb je thuis een glasvezel of DSL verbinding?

Heb je naast de WiFi ook problemen met bekabeld internet?

Heb je misschien nog een versterker of router aangesloten op de modem?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 juli 2024

Goedemorgen Waqqas,

Ik heb sinds 1,5 week glasvezel van Odido, televisie is zonder zwarte kastje omdat de jongeheer die dit is komen installeren zei dat mijn tv Samsung hier geschikt voor is. Dat opstart is nog niet zo een probleem maar dat mijn Samsung telefoon s24 bij Odido niet automatisch naar mijn wifi overschakelt wel. Ben zaterdag in de winkel geweest daar heeft de verkoper iets in mijn telefoon anders gezet, maar gister alweer geen wifi op mijn telefoon en WW werd niet herkend dus alweer harde reset bij modem moeten doen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen