Skip to main content

ps5 veel lag tijdens gamen

  • 22 June 2024
  • 7 reacties
  • 82 Bekeken

Beste,

sinds ik overgestapt ben naar odido heb ik al meerdere problemen gehad met het online gamen om ps5. Van foutmeldingen tot nu super veel lag tijdens het gamen.

De modum staat op een meter of 4 van de playstation. Ik lees dat dit een veelvoorkomend probleem is bij de modums van Odido.

 

Kan het probleem aub zsm worden opgelost?

online tv kijken of netflixen levert helemaal geen problemen op. Alleen op de ps5 speelt dit probleem!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Yassine96 

Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer ongestoord kan gamen. 

Heb je de Playstation bekabeld aangesloten? Zo niet, wil je dit dan eens proberen? Ik ben benieuwd wat dit doet! 

Reputatie 1
Badge +2

Inderdaad als het modem maar een meter of 4 van de playstation staat , gebruik dan een UTP kabel om te gamen.. Ik ga er van uit dat je de wifi bedoeld omdat je je topic in de wifi topic geplaatst hebt

Mijn tip is , gebruik je tv box , je console's , je game pc allemaal bedraad… Wifi is te veel aan invloeden onderhevig om daar op te vertrouwen

Welkom op onze community! @Yassine96 

Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer ongestoord kan gamen. 

Heb je de Playstation bekabeld aangesloten? Zo niet, wil je dit dan eens proberen? Ik ben benieuwd wat dit doet! 


nee ligt dus niet aan de wifi heb het geprobeerd. Want zoals ik al aangaf had bij KPN 0 problemen en bij Odido pas de laatste tijd.

Zie daarnaast dat veel klanten van Odido deze problemen hebben. Lees iets over dat de modem configuratie niet goed is of iets dergelijks?

Reputatie 7
Badge +3

@Yassine96 Begrijp ik goed dat je de verbinding bekabeld hebt getest, maar dezelfde problemen ervaart als benoemd in jouw eerste bericht? Daarnaast ben ik benieuwd welke foutmelding je precies krijgt en of de lag in de game of bepaalde tijdstippen voorkomt of willekeurig.

Ik wil je vragen het modem op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen opnieuw met je mee! 

 

@Yassine96 Begrijp ik goed dat je de verbinding bekabeld hebt getest, maar dezelfde problemen ervaart als benoemd in jouw eerste bericht? Daarnaast ben ik benieuwd welke foutmelding je precies krijgt en of de lag in de game of bepaalde tijdstippen voorkomt of willekeurig.

Ik wil je vragen het modem op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen opnieuw met je mee! 

 



 

het is dramatisch!

de foutmelding heb ik al via een ander topic opgelost. Maar nu is het vooral dat het beeld gwn om de paar seconden bevriest. Elk moment van de dag gebeurd het.

de link met de verwijzing naar het topic gaat naar een andere website zie daar niks over een herstart van de modem?

 

gr Yassine

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Yassine96, excuses hiervoor. Ik stuur de juiste link mee: Reboot modem | Odido community. Laat je me weten als het is gelukt en of dit heeft geholpen? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Heb je al een andere kabel geprobeerd @Yassine96? Graag in de 2,5 Gb poort van het modem. Zou je eens een laptop bedraad willen aansluiten en een pingtest willen uitvoeren? Ping -n 1000 8.8.8.8. Graag screenshot van je scherm delen met de resultaten. (Kan ff duren die test)

Reageer