Skip to main content
Beantwoord

IPTV doet het niet na overstap nieuw abbonement

  • 3 July 2024
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

Sinds gisteren heb ik mijn internet thuis verlengd (hiervoor t-mobile) naar nieuwe abbonement van Odido. Sinds gisteren werkt mijn IPTV niet meer. Ik had hiervoor iets gelezen over een fix? Ofzoiets. Is er iemand van Odido die mij hiermee kan helpen? @Sven-Odido 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TolgaK 

Welke modem heb je nu? Bij een Draytek en Huawei werken poort 3 en 4 dan niet meer, IPTV werkt via een internet poort.

@Waqqas ik heb nu zyxel T-50 . Ik maak verbinding met iptv via de wifi dus gebruik niet een internetpoort ervoor. In oudere topics had ik gelezen dat ze een fix ofzo deden. Heb er totaal geen verstand van eerlijkgezegd

Reputatie 7
Badge +15

@TolgaK 

Die fix is niet meer nodig en heb je IPTV van Odido of een andere aanbieder?

Indien de IPTV van een andere aanbieder is dan kan je het beste contact opnemen met de aanbieder.

@Waqqas Het is een kastje die ik via via heb geregeld waar ik jaarlijks een abbo voor neem. Heb het vandaag laten nakijken bij diegene die het voor me geregeld had bij hem deed die het gewoon en toen ik thuis kwam deed die weet niks. Moet hij het apparaat gaan updaten ofzo of ?

Reputatie 7
Badge +15

@TolgaK 

Waarschijnlijk is je IP adres geblacklist, de aanbieder kan meestal eea resetten.

Reputatie 7
Badge +14

Iptv is gewoon een illigale service. Door proxy's en over vage serverparken kun je voor een habbekrats zenders kijken die daarvoor niet de benodigde licenties betaald krijgen. Als het niet werkt dan is dat niet aan Odido. Het kan ook vanuit rechtswege geblokkeerd zijn.

Reageer