Skip to main content

Fritzbox 1750E

  • 1 July 2024
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Op mijn oude adres had ik glasvezel internet van T-Mobile met de Fritz Repeater 1750E die ik destijds van de monteur service van T-Mobile allemaal perfect aangesloten kreeg. Nu in mijn nieuwe huis is alles ontregeld zodra ik dezelfde versterkers aansluit en kan ik op dit ogenblik enkel alleen internet ontvangen met het modem (T-56 Zyxel) op de begane grond. 
 

Kan iemand mij vertellen of onze versterkers nog ondersteund worden en zo ja hoe het kan dat het in ons vorig huis allemaal fatsoenlijk werkte maar nu helemaal niet? Via de tel. klantenservice kom ik geen steek verder, zei zeggen heel simpel dat de hardware niet van hun afkomstig is en dat ze geen ondersteuning kunnen bieden. Hopelijk kan mij iemand hier verder helpen 

 

5 reacties

Reputatie 2

Op mijn oude adres had ik glasvezel internet van T-Mobile met de Fritz Repeater 1750E die ik destijds van de monteur service van T-Mobile allemaal perfect aangesloten kreeg. Nu in mijn nieuwe huis is alles ontregeld zodra ik dezelfde versterkers aansluit en kan ik op dit ogenblik enkel alleen internet ontvangen met het modem (T-56 Zyxel) op de begane grond. 
 

Kan iemand mij vertellen of onze versterkers nog ondersteund worden en zo ja hoe het kan dat het in ons vorig huis allemaal fatsoenlijk werkte maar nu helemaal niet? Via de tel. klantenservice kom ik geen steek verder, zei zeggen heel simpel dat de hardware niet van hun afkomstig is en dat ze geen ondersteuning kunnen bieden. Hopelijk kan mij iemand hier verder helpen 

 

Volgens fritzboz zelf:

“Compatibel met alle WiFi-routers met de WiFi-standaards 802.11 ac/n/g/b/a”

 

Kunt u de repeater resetten middels een simnaald of paperclip en ‘m opnieuw instellen?

 

 

De Fritzbox is gereset. 

Reputatie 2

Ik wil best met u meedenken, maar uw reactie is zo summier dat ik er niks mee kan.

De versterkers zijn gereset en aangesloten. De lampjes op de repeater branden groen en geven volgens de repeater een signaal. De lampjes achter het modem branden niet . Ik kan de Fritzbox wel in mijn wifi lijst bijv op mijn telefoon terug zien. Ik hoop dat dit voldoende informatie is 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LoekenTammy 

Heb je de repeater verbonden door eerst de WPS knop op de Zyxel kort in te drukken en daarna op de repeater?

Reageer