Hallo,
Wij zijn vorige verhuisd en sinds we op ons nieuwe adres internet probeerden te installeren brandden alle de 2.4 en 5g lampjes, maar het internet lampje blijft uit. Ik heb sinds vorige week bijna elke dag met jullie gebeld maar ik kom gewoon niet verder zo. Er is verteld dat er iets met de DSL kabel is, maar dat het nog één of twee weken kan duren, en ik mijn mail maar in de gaten moet houden (ik krijg geen updates per mail).
Ik werk vanuit huis en heb uiteindelijk wel een 7-dagen unlimited voucher ontvangen (maar deze loopt vrijdag ochtend ook af). Alleen dit is ook niet ideaal… Inmiddels heb ik ook geen klantvoordeel meer door dit probleem en heb ik geen idee wat de status nu is, ik word niet geupdate.
Wel zijn mij wifi punten verkocht via de telefoon terwijl ik hiermee mijn probleem van het internet niet opgelost krijg, en nu heb ik deze wel binnen maar kan ik er ook niks mee….
Krijg bijna het gevoel om naar een andere provider over te stappen met hoe het loopt..
Hoe nu verder?