Skip to main content

wifi geen verbinding

  • 27 June 2024
  • 9 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, ik zit al meer dan 24 uur zonder internetverbinding. Ik heb een reparatie nodig. Mijn adres 1441AT ***(Moderator edit vanwege openbaar delen privégegevens) purmerend  

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Arcanjido, goed dat je hiervoor contact opneemt! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat je Internet geblokkeerd is vanwege het niet betalen van de rekeningen van april en mei. Klopt dit? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

was een storing bij mijn bank, maar de maand april werd betaald.  

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Arcanjido, het is top om te zien dat de rekening van april inmiddels betaald is en het probleem met de bank is opgelost! Op dit moment staat alleen de rekening van mei nog open. Deze kan je het beste betalen via iDeal in je Mijn Odido account. Zo komt het bedrag het snelste bij ons binnen en wordt de blokkade binnen 2 uur verwijderd. Ook kan je een handmatige betaling doen door het bedrag over te maken naar NL95 COBA 0637 0559 34 t.n.v. Odido Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer ‘spatie’ factuurnummer. Hou er wel rekening mee dat het wat langer kan duren voor je betaling op deze manier verwerkt wordt. Dit kan 24 - 48 uur duren. 

The month of April had already been paid,  Yesterday I paid again.  I have all the receipts and would like a refund.  Today I paid for the month of May

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Arcanjido, I see that the amount that has been paid yesterday was the bill of April. At this moment the bill of May is still unpaid. What way did you do the payment today? If this has been through iDeal, the payment should be processed in 2 hours. If you made a manual payment, it can take 24 - 48 hours before the payment has been processed. In that case I want to ask you to wait until the payment has been processed completely. 

De rekening van april was al betaald, ik heb twee keer betaald. Het was een systeemfout. Ik ga verhuizen, kan een technicus de ruil uitvoeren? 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Arcanjido, I checked it immediately! Your invoices are all paid now. If you have paid an invoice twice, you can send me the following in a private message:

  • Paid amount
  • Payment date
  • Paid from IBAN number
  • That IBAN number is in the name of
  • Transferred to this IBAN number
  • With the characteristic / description

Also very nice that you are moving, congratulations! You probably have a lot to take care of, so I'll keep it simple. Quickly go to Mijn Odido and arrange your move there: https://internet.odido.nl/mijn-gegevens/adresgegevens. Good luck with your move! Greetings, Ishana

I've already tried organizing through the app, but I don't think right option. Can you help me please? 

Reputatie 7
Badge +14

I've already tried organizing through the app, but I don't think right option. Can you help me please? 

Heb je al een privébericht gestuurd?  Klik op @Ishana van Odido  haar naam.

checked it immediately! Your invoices are all paid now. If you have paid an invoice twice, you can send me the following in a private message:

  • Paid amount
  • Payment date
  • Paid from IBAN number
  • That IBAN number is in the name of
  • Transferred to this IBAN number
  • With the characteristic / description

Reageer