Skip to main content
7940 Topics
waarom werkt klachtbehandeling en klantenservice niet naar behoren
Onbeschoft Rapporteren Uit mijn hoofd 8 of negen jaar klant, nooit betalingsproblemen en al onze mobiele abonnementen bij T Mobile. Door een vergissing en aantal onduidelijkheden bleek er 1 termijn van €20 euro in al deze jaren niet betaald van 1 abonnement voor de tablet die we sinds kort van T Mobile hebben.Tablet voldoet niet, heeft daarnaast problemen en werkt niet naar behoren.Meer dan 47 uur bezig geweest met bellen en klantenservice en schriftelijk klachten ingediend die niet eens opgepakt of serieus genomen worden. En dus niets mee gedaan.Want T Mobile heeft na enkele weken het abonnement geheel eenzijdig stopgezet en is bedrag voor 2 jaar inclusief apparaat etc ineensvolledig gaan vorderen en wil dan maarliefst een kleine €650 euro ineens ontvangen. Dan is hun oplossing en aanbod om ongeveer €500 te betalen, voor een eenmalig gemiste betaling van €20 dus en 8 jaar door een vergissing!!!! en een tablet die bovenal en nota bene juist niet naar behoren werkt!!!Toen ik hier uiteraard niet mee akkoord ging hebben ze incassobureau ingeschakeld. En is ook het voorstel teruggenomen.Ik moeten advocaat inschakelen en naar rechtbank.Want ik ga uiteraard niet akkoord om dit soort bizarre bedragen te gaan betalen. En zeker niet vor een apparaatje in de winkel nu ongeveer 150 euro kost en niet naar behoren werkt!Wat nog het meest vervelende was en is, dat ik nog zelden zo onbeschoft door meerdere medewerkers te woord ben gestaan. En dit na jaren trouwe klant te zijn geweest en zonder ook maar 1x betalingsproblemen.Helaas kan ik niet al onze abonnementen stopzetten. Want dat had ik anders direct gedaan.Ik raad iedereen aan nooit aan T Mobile te beginnen.Want oplossen doen ze niets, en ik ben inmiddels een halve eeuw oud, en vind dat mensen bij de klantenservice op zijn minst respectvol en beleefd horen te zijn, en weiger om me zo onbeschoft en bizar te laten bejegenen.Het is echt honds hoe deze jonge mensen zich gedragen.Alles bij elkaar nu meer dan 65 uur kwijt en nu de advocaat en kosten nog, maar ik ga dit echt niet accepteren.
DATA-lek Tmobile / Diefstal via afschriften
DATA-lek Tmobile / Diefstal via afschriften Oktober en september zijn er betalingen gedaan met mijn telefoonnummer, waarvan ik niet wist dat mogelijk was. Deze optie heb ik niet aangezet. De betalingen zijn gedaan op dezelfde tijden. Dat gebeurde tijdens mijn werkuren en de telefoon in de kluis ligt. Deze betalingen kan ik nooit gedaan hebben. Midden September kwam ik er pas achter dat er 2 aanzienlijk hoge afschriften van tmobile zijn gedaan. Na een lang gesprek met tmobile klantenservice zou alles geregeld zijn en de optie betalingen via alleen je mobiel nummer zou ongedaan zijn en niet meer mogelijk zijn. Het teveel afgeschreven bedrag zou ik geretourneerd krijgen. Tmobile blijft volhouden dat het mijn eigen schuld is. Ze blijven volhouden dat ik een spelletje heb gedownload en op reclame had geklikt. Ten eerste, ik heb alleen super mario op de telefoon, niets anders. Ten tweede,, welk systeem laat je een betaling doen door alleen op een reclame te klikken, dit systeem is echt gevoelig voor oplichting fraude. Absurd dat deze betalingsoptie automatisch zonder inwittiging is ingeschakeld. Er zijn ruim 2 maanden om en nog is het bedrag niet teruggestort. Ook is er weer een groot bedrag de maand november afgeschreven, weer hetzelfde probleem dus. Hoe nu verder? Abbonement opzeggen en naar prepaid gaan? Betalen via 06 nummer is echt een achterlijk idee naar mijn mening. Dat hoef ik niet.
Misinformed and scammed by t-mobile
My problem with this disaster of a company started in December. I needed a fixed IP address for work since I work from home for ONE YEAR. The sales person was adamant that "4G voor thuis" would be best for me because it was 1) for one year and 2) would give me a fixed IP address. Number 2 was rather quickly discovered that it was NOT the case. Made multiple calls and complaints with`NO response let alone a solution. After a measly excuse (not even an apology) that the sales person misinformed me, they said they could not do anything about it. I figured, F it, I can't deal with this BS and would use the internet for things outside of work. Now, the reason I needed it just for 1 year is because I am moving. I was 1000% clear when I spoke to this disastrous sales person that I just wanted it for one year. I called Tmobile recently to let them know I was cancelling my subscription. What do I get? A bill of 430+ euros BECAUSE THE SUBSCRIPTION WAS FOR TWO YEARS. I called to get it sorted out and their response is "you should have read the contract when you signed" How the F am I supposed to read the contract when the sales person is talking out of his ass and makes me sign it on the spot. Not to mention the person I was talking to about the problem just now literally laughed at me being frustrated with this issue but F me right? I don't even expect basic human respect from this company. He said to send the head quarter an email if I wanted to contact someone else. And of course, after hanging up I find there is no email to contact them. I swear... I can't make this up. If this isn't a scam, I don't even know what it is but it surely is not a company. T-mobile, you better contact me and sort this out. I want an email explaining they will return my money.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen