Ik heb een hele unieke situatie waar ik al 4 dagen mee bezig ben, momenteel bezig met het proberen van mijn nummer over te zetten naar mijn nieuwe provider. Dit lukt helaas niet, ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd omdat zowel Odido als de nieuwe provider zeggen dat het probleem bij de tegenpartij zit. Ik wil graag een e-mailadres van Odido zodat ik beide partijen tegelijk kan e-mailen. Het heeft geen zin om steeds heen en weer te gaan en mijn verhaal 10 keer opnieuw te vertellen. Hoop dat ik een e-mailadres kan krijgen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Er is helaas geen email. Maar er zijn hier kundige moderators dienin systemen kunnen kijken. Zorg dus dat je je forumprofiel je 06 nummer hebt toegevoegd.
Hallo
Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3035, is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik geen uitporteringsverzoek naar een andere provider. Wel zit je nog in contract tot en met 19-2-2025. Je kan nummerbehoud op 3 verschillende manieren aanvragen:
-
Op de eerstmogelijke datum die je provider doorgeeft.
Meestal is dit wanneer je contracttermijn bij je provider is afgelopen, of na een opzegtermijn. Je betaalt dan geen extra kosten. -
Over 3 werkdagen, met afkoop van je contract bij je huidige provider.
Alle informatie over de afkoopsom (zoals hoe hoog deze is, en hoe je deze betaalt) ontvang je van je huidige provider. -
Zo snel mogelijk, met behoud van je contract bij je huidige provider.
Je houdt je contract bij je huidige provider, maar krijgt daar een nieuw telefoonnummer.
Als je kiest voor afkoop, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Dit kun je via je nieuwe provider aanvragen en zij geven het verzoek aan ons door. Ik kan niets terugvinden over dit verhaal op je telefoonnummer. Gaat het om dat nummer of toevallig om een ander nummer? Wat zegt je nieuwe provider, waardoor het niet lukt? Kun je me iets meer duidelijkheid geven? Dan weet ik iets meer en kan ik je nog gerichter helpen!
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.