Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe telefoon

  • 8 July 2024
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Hi, ik heb gisteren een telefoon besteld en ben benieuwd naar wanneer ik de telefoon kan ophalen in de winkel? 😊 Ik heb namelijk vernomen dat de telefoon op voorraad is in de winkel, dus opzich zou ik denken dat ie al klaar zou kunnen liggen?

 

Mijn bestelnummer is 216162884, zou er voor me kunnen worden gekeken? Alvast bedankt! 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @1234hoedjevanpapier 

De telefoon is meestal niet op voorraad bij het desbetreffende filiaal maar het toestel wordt daar heen verstuurd. Het duurt enkele werkdagen voordat je bericht krijgt om je bestelling op te komen halen.

Reputatie 2

Hi, ik heb gisteren een telefoon besteld en ben benieuwd naar wanneer ik de telefoon kan ophalen in de winkel? 😊 Ik heb namelijk vernomen dat de telefoon op voorraad is in de winkel, dus opzich zou ik denken dat ie al klaar zou kunnen liggen?

 

Mijn bestelnummer is 216162884, zou er voor me kunnen worden gekeken? Alvast bedankt! 

Hi mag ik je vragen hoe snel je m uiteindelijk in de shop hebt kunnen ophalen?

mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Gonster, gemiddeld duurt het 1-3 werkdagen als het toestel op voorraad is. Soms is 'ie er de volgende dag al, soms duurt het iets langer. Ik heb direct naar de bestellin gekeken en voor de topic starter duurde het 5 werkdagen voordat deze in de shop klaar lag om opgehaald te worden!

Reageer