Skip to main content
Beantwoord

Verlengen telefoon abbonement met telefoon

  • 14 July 2024
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo,

Gisteren geprobeerd mijn gsm abbonementen te verlengen, bij de ene gsm ging het vlot alles was binnen 2 mim geregeld , echter de andere ging "heel" wat mis, eerst leek alles goed te gaan, tot ik de thuiskoppieheffing op eind wou betalen toen kreeg ik ineens error dus dacht dat het mislukt was en probeerde opnieuw te verlengen en dat ging niet , kreeg toen mail met bevestiging en ideal link wou ik dus alsnog betalen ook toen is er iets fout gegaan want via jullie site bank opgegeven em dan word je door gestuurd naar andere site daar kwam het bedrag en niet en kon ik dus ook niet betalen , nogmaals proberem dus maar moest een uur wachten prima, na een uur opnieuw geprobeerd em betaling vam de koppieheffing is toen eindelijk gelukt , maar nu volgens de chatbot is de bestelling goedgekeurt en heb idd ook gewoon bevestiging gehad per mail dat na de betaling de gsm verstuurd word prima denk ik maar dan kijk ik op jullie site ,namenlijk op volgende link https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus , geeft die ineens aan dat de bestelling geannuleerd is wtf wat is dit voor gezeik .... 

Dus alles is betaald en toch is die geannuleerd en ik weet van niets.... 

Gaat om bestelling 216492349 . de andere bestelling 216493485 is wel goed gegaan. Waarom gaat het bij de bestelling eindigend op 85 wel goed en de bestelling eindigend 49 zoveel fout?? En word de gsm voor bestelling 49 mu wel of niet verstuurd kom er effe niet meer uit nu wil graag weten hoe het nu zit.

Mvg

Machel hofman

5 reacties

Wat ik ook niet begrijp is dat er bij bestelling stond dat de telefoon op voorraad was en dus direct leverbaar en er nu bij de bestelling eindigend op 85 staat dat er gewacht moet worden op voorraad heel vreemd allemaal als je het mij vraagt .

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Machel, leuk dat je met 2 verlengingen bij ons blijft én met een nieuw toestel! Fijn dat het ene abonnement wel direct goed is gegaan. Minder leuk om te lezen dat het andere abonnement niet zo soepel liep. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en deze is niet geannuleerd. Geen zorgen! De getoonde informatie hierover op de bestelstatus klopt niet. Ik zal dit ook laten nakijken. Op de website staat inderdaad dat deze telefoon vanaf 22 juli weer op voorraad is en ik zie dat we een SMS hebben gestuurd dat er vertraging is en dat we 'm op 24 juli verwachten. Heb je deze SMS ontvangen? Dan bevestigt dit ook dat je bestelling gewoon nog loopt. Ik hoop dat je op 24 juli direct een Track & Trace van PostNL ontvangt en dat je je nieuwe telefoon snel in handen hebt. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag! 😄

Ps. Ik moet je wel vragen om op je taalgebruik te letten.

Hoi,

Ik heb op beide gsm nummers geen sms ontvangen wel vandaag 2 mails dat de gsms pas rond 22 juli verwacht word maar tijdens het bestellen stond die op direct leverbaar nu is het inmiddels aangepast zag ik net. Maak hoop de gsm's dan volgende week hopenlijk te ontvangen.

Mbt taalgebruik , excusses was een beetje geirriteert 😅.

Gelukkig loopt voor nu dus zoals ik het begrijp alles zoals het hoort en is het dus goed gelopen.

Ik hou je op de hoogte als wat betreft verdere verloop van de gsm . 

Mvg

Machel

Hoi Machel, leuk dat je met 2 verlengingen bij ons blijft én met een nieuw toestel! Fijn dat het ene abonnement wel direct goed is gegaan. Minder leuk om te lezen dat het andere abonnement niet zo soepel liep. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en deze is niet geannuleerd. Geen zorgen! De getoonde informatie hierover op de bestelstatus klopt niet. Ik zal dit ook laten nakijken. Op de website staat inderdaad dat deze telefoon vanaf 22 juli weer op voorraad is en ik zie dat we een SMS hebben gestuurd dat er vertraging is en dat we 'm op 24 juli verwachten. Heb je deze SMS ontvangen? Dan bevestigt dit ook dat je bestelling gewoon nog loopt. Ik hoop dat je op 24 juli direct een Track & Trace van PostNL ontvangt en dat je je nieuwe telefoon snel in handen hebt. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag! 😄

Ps. Ik moet je wel vragen om op je taalgebruik te letten.

 

Heb zojuist netjes de 2 nieuwe gsm's ontvangen bedankt voor de info en hulp. Fijn weekend 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Machel, sorry voor de late reactie. Ik zou zweren dat ik op je berichtje had gereageerd. Excuses aanvaard en ik snap de irritatie volkomen. Super fijn dat je de 2 telefoons inmiddels hebt ontvangen. Ik wens je er heel veel plezier mee en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn en zonnig weekend! 😁

Reageer