Skip to main content

Jammer dat ik in Turkije geen mobile data heb. En ja als je dat wel wil dan zal je het weten ook. Wat een prijs voor een paar Gb aan data bij odido zelf. Dus maar een e-sim aangeschaft 5Gb voor $12 (airalo). Dat een stuk voordeliger. En dan zie ik tot mijn verbazing dat het ook nog dat Odido de provider is.🤔

Dan moet een display dingetje zijn, want Odido is een nieuwe merknaam sinds september 2023 met alleen een netwerk in Nederland. Jouw toestel displayed dan gewoon de “home provider” in plaats van de roaming criteria.

Een locale sim voor buiten de EU is altijd een goed plan.

Hallo @ericpasma 

Heb je een Odido abonnement? Met Unlimited Plus heb je 50GB om in Turkije te gebruiken voor €30 inclusief klantvoordeel.

Even verhogen en volgende maand weer verlagen is ook een goede optie 👍✅

Hallo @ericpasma 

Heb je een Odido abonnement? Met Unlimited Plus heb je 50GB om in Turkije te gebruiken voor €30 inclusief klantvoordeel.

Even verhogen en volgende maand weer verlagen is ook een goede optie 👍✅

Bedankt voor de tip. Maar voor mij persoonlijk een overkill aan data. Ik heb in Nederland ook 50 Gb voor €15 en ga 1 keer per jaar naar turkije heb dan genog aan 5 Gb. en dat kost bij Odido gewoon te veel. Dat zou bet wat beter geprijsd kunnen worden. Welke keuzes ik ook maak het zal voor mij altijd duurder uit pakken. 

Jammer dat ik in Turkije geen mobile data heb. En ja als je dat wel wil dan zal je het weten ook. Wat een prijs voor een paar Gb aan data bij odido zelf. Dus maar een e-sim aangeschaft 5Gb voor $12 (airalo). Dat een stuk voordeliger. En dan zie ik tot mijn verbazing dat het ook nog dat Odido de provider is.🤔

Hoi Eric, als je bundel op is zou je beter kunnen gaan voor BNEsim.. 20GB voor 7,97 oaangepast door moderator, reclame is niet toegestaan op onze Community] 

Reageer