Skip to main content

Ik wilde mijn mobiel abonnement verlengen maar tijdens het invullen en afronden van de bestelling liep de website vast en was ineens alles weg . Nu kan ik niet meer verlengen ? Krijg telkens deze melding: 

Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.

Bekijk de einddatum van je contract 

Hallo @tomvg9 

Kan je eens in je Odido account onder abonnement kijken of je een nieuw abonnement ziet of een tab 'nieuw'?

Beste . 

nee geen nieuw abbo te zien of tab nieuw , 

zie wel dat ik kan verlengen. Maar als ik daar heen 

ga krijg ik dus die melding die ik beschreef, 

Op het moment van chatten . Krijg ik nu net wel een mail . Met afronden bestelling. Als het lukt laat ik het weten 

Hallo @tomvg9, van harte welkom op onze Community en zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2188, als het goed is gaat het ook om dat nummer, gezien deze verlengbaar is. Ik zie dat het helemaal goed is gegaan met je verlenging en die staat nu ook correct verwerkt in ons systeem, vandaar dat je de bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat je toestel ook al in het afleverproces naar de koerier PostNL zit, deze is al naar hun verstuurd. Zodra zij het pakketje hebben ontvangen en ook hebben verwerkt, zul je van hen een e-mail ontvangen met daarin meer informatie + een Track & Trace code. Ik verwacht dat dit vandaag of morgen zal zijn en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😄

Hallo @tomvg9, van harte welkom op onze Community en zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2188, als het goed is gaat het ook om dat nummer, gezien deze verlengbaar is. Ik zie dat het helemaal goed is gegaan met je verlenging en die staat nu ook correct verwerkt in ons systeem, vandaar dat je de bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat je toestel ook al in het afleverproces naar de koerier PostNL zit, deze is al naar hun verstuurd. Zodra zij het pakketje hebben ontvangen en ook hebben verwerkt, zul je van hen een e-mail ontvangen met daarin meer informatie + een Track & Trace code. Ik verwacht dat dit vandaag of morgen zal zijn en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😄

Dank voor je reactie, 

ik zie inderdaad dat het allemaal afgerond is en het toestel onderweg is 👍

Goedemorgen Tom, fijn om te lezen en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻

Reageer