Hallo @RvH123, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2887, is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze kan ik voor je activeren, geen probleem! Echter, is het wel van belang dat je de QR-code hebt gescand met je toestel, zodat de eSIM gekoppeld staat aan je toestel. Als ik daarna de eSIM activeer, kun je er gebruik van maken. Had je de QR-code al gescand? Het simkaartnummer dat klaarstaat voor activatie eindigt op ***0611.Â
Laat maar weten of dat het juiste nummer is en of je de QR-code al had gescand, dan ga ik deze voor je activeren!
Hallo @RvH123, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2887, is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze kan ik voor je activeren, geen probleem! Echter, is het wel van belang dat je de QR-code hebt gescand met je toestel, zodat de eSIM gekoppeld staat aan je toestel. Als ik daarna de eSIM activeer, kun je er gebruik van maken. Had je de QR-code al gescand? Het simkaartnummer dat klaarstaat voor activatie eindigt op ***0611.Â
Laat maar weten of dat het juiste nummer is en of je de QR-code al had gescand, dan ga ik deze voor je activeren!
Hoi Pharwin,
Â
Dank voor de snelle reactie. Het gaat inderdaad om het 2887 nummer.
De qr code had ik nog niet gescand. Om die reden wilde ik opnieuw inloggen via mijn odido, om zo te kunnen scannen. Alleen momenteel kom ik die app niet meer in, omdat mijn simkaart van nummer 2887 het niet meer doet. Als het mogelijk is om tweestapsverificatie aan te passen naar een ander nummer of naar de authenticator lukt het wellicht wel?
Hoor het graag!
@Pharwin van OdidoÂ
Â
@RvH123Â helder! In principe zie ik geen blokkades of andere bijzonderheden bij je huidige fysieke simkaart. Deze eindigt op ***9000. Kun je checken of je gebruikmaakt van de juiste simkaart? Wat krijg je precies te zien, waardoor het niet werkt? Zou je de simkaart opnieuw in je toestel kunnen plaatsen en dan je toestel opnieuw kunnen opstarten? Het zou eigenlijk gewoon moeten werken. Anders ben ik bang dat je even een bezoekje zult moeten brengen aan Ă©Ă©n van onze winkels. Mijn collega's kunnen je dan direct helpen met het activeren en koppelen van je nieuwe simkaart!Â