Skip to main content

Hoe kan het dat Odido of Tele 2 / T-Mobile toentertijd mijn telefoonnummer heeft verwijderd toen ik mijn telefoon kwijtraakte? Ik heb het nummer nodig voor mijn twee staps verificatie van Samsung. 

Hallo @ArthurRoss, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen: 

• De één eindigt op ***5990. Dit is een oud T-Mobile abonnement, maar is inmddels omgezet naar een PrePaid-aansluiting, omdat je nog een openstaand bedrag hebt van € 255,78. 
  • De ander eindigt op ***4578. Dit is een oud-Tele2 abonnement, waarvan het contract liep tot en met 23-7-2021. Daarbij zie ik dat het abonnement is opgezegd op 25-07-2021. Als je opzegging aan ons doorgeeft, dien je altijd binnen de maand opzegtermijn Nummerbehoud aan te vragen bij een andere provider, anders komt het nummer te vervallen. Ik zie verder geen uitporteringsverzoek naar een andere provider, vandaar dat het nummer is komen te vervallen. Omdat het een oud-Tele2 nummer was, kan deze ook niet meer geactiveerd worden, sorry! 

Wellicht dat je bij Samsung de Tweestapsverificatie-nummer kunt aanpassen naar een ander nummer. Dit kun je het beste navragen bij Samsung! 

Ik heb niet doorgegeven dat ik ik het abonnement wilde opzeggen. Ik ben mijn telefoon verloren en Tele 2 kon me toen niet helpen. Ik wil graag dat nummer terug 

@ArthurRoss Lees wat @Pharwin van Odido  zegt.

dat nummer is vervallen.  Probeer het bij Samsung!

Reageer