Skip to main content
Beantwoord

Data of WiFi?

• 18 juli 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Als ik ergens binnenkom waar ik geen wifi wachtwoord heb of weet, schakelt gsm niet automatisch over naar dataverbinding. 

Ik moet dan wifi uitzetten, dan werkt dataverbinding pas... 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Gekads, ik vermoed dat je netwerkselectie niet op automatisch, maar op handmatig staat ingesteld. Over welk toestel beschik je? Ik beschik zelf over een Android toestel en bij mij kan ik dit terugvinden bij Instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > netwerkoperators > automatisch selecteren. Indien je beschikt over een iPhone: Instellingen > mobiel netwerk > netwerkselectie > automatisch. 

Start daarna ook even je toestel opnieuw op. Ik hoop dat het dan wel werkt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4334 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2024

Hallo @Gekads, ik vermoed dat je netwerkselectie niet op automatisch, maar op handmatig staat ingesteld. Over welk toestel beschik je? Ik beschik zelf over een Android toestel en bij mij kan ik dit terugvinden bij Instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > netwerkoperators > automatisch selecteren. Indien je beschikt over een iPhone: Instellingen > mobiel netwerk > netwerkselectie > automatisch. 

Start daarna ook even je toestel opnieuw op. Ik hoop dat het dan wel werkt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 juli 2024

One Plus 3 Nord. 

Staat op automatisch... 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21741 reacties
  • 19 juli 2024

Hallo @Gekads 

Dit zou niet mogen gebeuren. Is je telefoon up to date en heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen