Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Als ik een nieuwe Prepaid kaart (gekocht in Odido winkel te Beek Lb.) probeer te koppelen in Mijn Odido account dan mislukt dat telekens. Ik heb gebeld met Odido maar de klantenservice kan mij niet verder helpen want alles staat goed (zeiden ze).
Ik kan niet meer inloggen op de website met 2FA via mijn app. Dit werkte 3 jaar lang, als sinds de T-Mobile tijd, maar nu niet meer, code wordt niet geaccepteerd.
Hi, ik ben recent verhuisd waardoor er wat wijzigingen zijn geweest in mijn Internet abonnement voor thuis. Nu heb ik hier begin van de maand telefonisch contact over gehad voor het checken van de verhuizing, en zijn de gegevens in Mijn Odido al even niet up to date. Na het laten doorvoeren van de wijzigingen zijn mijn abonnementen verdwenen uit de Odido app, en kan ik deze niet meer terug toevoegen aan mijn account. De app geeft wel correct aan dat er een klik en klaar abonnement klaar staat om te koppelen, echter krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik deze wil toevoegen.Kan er iemand met mij meekijken? Ik weet ondertussen al een tijdje niet of ik al bijna door mijn internetwinkel heen zit 😅
Goedemiddag,Ik probeer mijn abonnement van internet en tv te koppelen, maar krijg een foutmelding dat de combinatie adres geboortedatum niet bekend is. ik zie wel de twee mobiele abonnementen. Alles is zaterdag geïnstalleerd en heb zojuist ook een melding dat alles werkt van jullie ontvangen. wat gaat er mis of wat doe ik fout met vriendelijke groet Iwan.
Ik heb sinds gisteren mijn eSIM ontvangen. Echter staat hier ook een nieuw nummer op terwijl ik nummer behoud wilde en dit ook heb aangegeven. Nu probeer ik de qr code te scannen maar hij geeft telkens een error aan dat hij hem niet kan toevoegen. Nu probeer ik het in de app maar daar doet deze het ook niet en geeft hij ook telkens een foutmelding aan. Ik weet niet meer wat ik moet.
Vanmorgen is de Odido iOS-app bijgewerkt naar versie 9.3.1. Sindsdien crasht de app zodra je een abonnement opent. Het opnieuw installeren van de app lost het probleem niet op.Waarom worden zulke dingen niet getest??
2FA staat ingesteld op mijn account via een authenticator app maar ik kan in mijn authenticator apps geen Odido account vinden. Kan mijn 2FA op SMS ingesteld worden aub.
Hoe kan ik bij mijn account komen? Is gekoppeld aan een mailadres waar ik niet meer bij kan
Hoi,Ik probeer mijn nieuwe unlimited abonnement te koppelen aan mijn Odido account. Als ik het 06 nummer invoer, vervolgens de 4 cijferige SMS code invoer, krijg ik eerst te zien dat die code goed is (groene bevestigingstekst), en bijna meteen daarna deze rode foutmelding:Heb dit al 5 keer geprobeerd, verspreid over twee dagen. Helaas geen succes Kunnen jullie mij helpen? Thanks
Het koppelen van mijn 06 nummer aan bestaand account lukt niet (tv + internet).
When I try to add my Odido mobile number to my account it sends me a verification text message. After I have added the received verification code it throws the error:This issue comes up ever since I changed my address as my phone number is not showing up under my account with the new address. Could you please help?
Hi there, I moved from prepaid to a monthly plan and got another SIM card. But now I got error every time I want to add the subscription to my Odido account - tried it different ways: reintalled app, tried to add it via notification about subscription, adding separately via phone number, via webbroweser. Always these errors: Seems like it’s not the unique issue - etcCould you please help?Thank you!
Ik heb een contract overgenomen. Nu wil ik deze toevoegen in mijn Odido app, maar dit lukt niet. Foutmelding dat deze al is toegevoegd aan een account. Hoe los ik dit op?
Ooit van telnr gewijzigd en kom niet door mijn 2 stapsverificatie heen. Meermaals in de shop geweest zoals aangegeven door chatbot en medewerker. Kan nog steeds niet erin. Weet nu niet eens mijn eigen tv pincode en kan geen tv kijken. Graag oplossing
Ik kan niet meer inloggen op mijn Odido-account vanwege een probleem met de 2-stapsverificatie (2FA). Ik ontvang geen verificatiecode en heb daardoor geen toegang tot mijn account. Daarnaast heb ik twee Odido-accounts die ik graag wil laten samenvoegen tot één account. Kunt u mij helpen met: Het herstellen van mijn toegang tot mijn account (2FA-probleem) Het samenvoegen van mijn twee accounts Alvast bedankt voor uw hulp
I’ve been trying to connect my new internet subscription to my existing prepaid mobile account, but I keep getting an error. I also tried using a new email, but the same issue occurred.Could you please help me access my subscription and my payments?
ik krijg de foutmelding dat die al gekoppeld staat aan een ander account, de factuur mailtjes krijg ik wel op het juiste mail adres waar ik ook een account voor heb aangemaakt.
Sinds enkele maanden ben ik verhuisd. Omdat we tijdelijk in twee huizen internet wilden heb ik een tweede abonnement afgesloten en later het eerste abonnement opgezegd. Sinds het tweede abonnement werkt mijn klantvoordeel niet meer. Ik heb hierover gebeld en dat zou zijn omdat er maar 1 internet abonnement gekoppeld kan worden per account in mijn Odido. Nou vreemd, maar goed. Inmiddels is het oude abonnement beëindigd, de spullen teruggestuurd en probeer ik het nieuwe abonnement te koppelen zodat ik weer alle abonnementen in mijn app kan zien en ik weet klantvoordeel kan ontvangen. Ook word mijn oude abonnement nog steeds van mijn oude rekening afgeschreven (ondanks telefonisch aangepast) ook dit probeer ik op te lossen. Lukt niet. Zojuist weer telefonisch contact gehad met een (super vriendelijke) mevrouw die haar best heeft gedaan. De accounts zouden zijn losgekoppeld en nu kan ik ze weer opnieuw koppelen. Maar helaas, dit lukt nog steeds niet. Ik zie nu in de app wel mijn internet o
Ik krijg net een email bericht dat iemand privé bericht naar mij stuurt.Die blijkt spam bericht Wil je die persoon laten blokkeren Met vriendelijke groeten Pierre
Ik kan mijn mobiele abonnementen ook niet toevoegen aan mijn Odido account. Ik krijg dezelfde foutmelding als @ArianneL Ik heb twee keer met support gesproken, maar ze hebben het probleem niet kunnen oplossen. Er is mij verteld dat mijn abonnementen zijn “vrijgegeven”, dus ik zou ze moeten kunnen toevoegen aan mijn account, maar dat kan ik nog steeds niet.
Ik krijg bij het koppelen van een bestaand abonnement dat er iets niet goed gaat en kan dan niet verder. Ik heb hier al over gebeld, maar heeft niet geholpen. Hoe kan ik een bestaand abonnement koppelen zonder fouten?
Goedemorgen,Mijn verzoek is tweeledig:Is het mogelijk om mijn oude telefoonnummer (1 jaar geleden stopgezet) opnieuw te activeren (te "claimen") op mijn naam, zodat ik het weer kan gebruiken?Als heractivatie niet mogelijk of te ingewikkeld is, is er dan een procedure waarbij Odido een eenmalige verificatiecode die naar dit nummer wordt gestuurd, kan ontvangen en aan mij kan doorgeven? Ik heb deze code dringend nodig voor toegang tot een externe account.
Ik kan al heel lang mijn abonnement niet inzien omdat het niet te koppelen valt. Dat maakt het lastig! Kan dit gekoppeld worden?
I have Odido prepaid SIM card. Is it possible to see my consumption? As in when I called which number, for how long, and how much it cost me? I think I went through all account pages and all app pages, but cannot find it anywhere.
One year ago a recolocation company started my subscription with my work email by mistake, and I requested to be changed to my personal email... I changed the emails but I keep receiving all communications in my wotk email, can this be fixed please?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.