Skip to main content
Beantwoord

Kan bestaand abonnement niet koppelen aan account

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Hoi,

Ik probeer mijn nieuwe unlimited abonnement te koppelen aan mijn Odido account. Als ik het 06 nummer invoer, vervolgens de 4 cijferige SMS code invoer, krijg ik eerst te zien dat die code goed is (groene bevestigingstekst), en bijna meteen daarna deze rode foutmelding:

Heb dit al 5 keer geprobeerd, verspreid over twee dagen. Helaas geen succes

Kunnen jullie mij helpen? Thanks

Beste antwoord door baskat

Hoi Bas, van harte welkom op de community en thanks voor het invullen van je profiel. Ik zie op je 06-nummer en e-mailadressen (s***e@icloud.com en 0***y@icloud.com) geen Mijn Odido account. Aan welk bestaand Mijn Odido account probeer je je nieuwe abonnement te koppelen? Ik zie op je adres wel meerdere gebruikers, zowel mobiel als Internet + TV. Probeer je aan 1 van deze accounts je abonnement te koppelen? Dan is dit niet mogelijk, omdat deze abonnementen op andere namen en gegevens staan. 

Laat je het me weten? Dan kijk ik graag opnieuw met je mee. Anders kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken voor je eigen mobiele abonnement! 😊

Hi Marciano! Het is gelukt. Ik moest met 0***y@icloud.com een nieuw account maken. Toen stond het abonnement klaar :) dankjewel!

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bas, van harte welkom op de community en thanks voor het invullen van je profiel. Ik zie op je 06-nummer en e-mailadressen (s***e@icloud.com en 0***y@icloud.com) geen Mijn Odido account. Aan welk bestaand Mijn Odido account probeer je je nieuwe abonnement te koppelen? Ik zie op je adres wel meerdere gebruikers, zowel mobiel als Internet + TV. Probeer je aan 1 van deze accounts je abonnement te koppelen? Dan is dit niet mogelijk, omdat deze abonnementen op andere namen en gegevens staan. 

Laat je het me weten? Dan kijk ik graag opnieuw met je mee. Anders kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken voor je eigen mobiele abonnement! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • December 15, 2025

Hi Marciano! Het is gelukt. Ik moest met 0***y@icloud.com een nieuw account maken. Toen stond het abonnement klaar :) dankjewel!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Bas, superfijn dat het hiermee is gelukt en heel erg bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag!