ik krijg de foutmelding dat die al gekoppeld staat aan een ander account, de factuur mailtjes krijg ik wel op het juiste mail adres waar ik ook een account voor heb aangemaakt.
Ik kan mijn abbonement niet toevoegen in Mijn Odido account
Beste antwoord door Leetje3
Goedemorgen
Als ik het goed begrijp, kun je jouw Internet + TV abonnement dus niet koppelen aan je al bestaande account in Mijn Odido; klopt dat of doel je op jouw mobiele abonnement? Het kan zijn dat jouw Int + TV abonnement al eerder gekoppeld is geweest aan een ander, actief of inactief account en daardoor zeg maar als het ware vergrendeld is; dit kan de obstructie vormen. Kun je mij jouw accountindeling schetsen zodat ik het helemaal begrijp?
Beste
Zojuist een mail binnen gehad voor een Factuur en deze geopend en ingelogd met dit account,
dit is gelukt en ik kon ook gelijk het abbonement zien dit lijkt nu dus goed te gaan!
Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.