Skip to main content
Beantwoord

Bestaand abonnement koppelen foutmelding

• December 29, 2025
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Ik probeer mijn bestand abonnement te koppelen maar krijg steeds een foutmelding dat het al ergens anders gekoppeld is, het is daar echter als het goed is al verwijderd en kan daar ook niet meer bij, daarnaast als ik een sms probeer te laten sturen om in te loggen lukt het ook niet want dat is gekoppeld aan een oud nummer. 

Beste antwoord door hannah820281

Hi ​@hannah820281, het account is nu helemaal voor je verwijderd. Je kan nu opnieuw inloggen in jouw account en het abonnement opnieuw koppelen, dit zou nu moeten lukken zonder foutmeldingen! 

Ja het is gelukt, dankjewel! 

6 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@hannah820281 wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief account. Deze kan ik voor je verwijderen. Echter, zie ik in je profielgegevens dat alleen de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is en ik mis ook nog de laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 30, 2025

De laatste 4 cijfers van mijn IBAN heb ik ingevuld, als de geboortedatum niet klopt dan denk ik dat het nog op de geboortedatum van mijn moeder staat namelijk 11-08-1981. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@hannah820281 dank je wel voor het invullen van de juiste gegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je abonnement gekoppeld staat aan een account met het e-mailadres van je moeder en dat ze daar ook nog mee inlogt. Klopt dat? Dit is ook de reden dat het niet lukt om het abonnement aan je eigen abonnement te koppelen. Maakt ze geen gebruik meer van dit account en kan ik deze verwijderen? Zodra alles verwijderd en ontkoppeld is, kun je het abonnement toevoegen aan je eigen account. 

Laat het maar gerust weten, dan maak ik het voor je in orde! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 31, 2025

Ja zij maakt er geen gebruik meer van en kan verwijderd worden, zou super fijn zijn als ik mijn abonnement dan zou kunnen koppelen! 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • January 2, 2026

Hi ​@hannah820281, het account is nu helemaal voor je verwijderd. Je kan nu opnieuw inloggen in jouw account en het abonnement opnieuw koppelen, dit zou nu moeten lukken zonder foutmeldingen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Ja het is gelukt, dankjewel!