Skip to main content
Beantwoord

Prepaid aan account koppelen mislukt

• December 17, 2025
  • 15 reacties
  • 93 Bekeken

Rogerke

Als ik een nieuwe Prepaid kaart (gekocht in Odido winkel te Beek Lb.) probeer te koppelen in Mijn Odido account dan mislukt dat telekens. Ik heb gebeld met Odido maar de klantenservice kan mij niet verder helpen want alles staat goed (zeiden ze).

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Rogerke top, geen probleem! Ik heb zojuist alle gegevens vermeld bij je Prepaid-aansluiting. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Zou je het daarna kunnen proberen toe te voegen? Het zou nu moeten lukken. Zo niet, dan kan ik eventueel je huidige account verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Dat helpt ook vaak. Anders kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden. Hiervoor ontvang ik dan graag een screenshot van de foutmelding en op welke manier je het probeert (app/browser/laptop). 

Ik hoor het graag van je! 

15 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Rogerke wat leuk dat je hebt gekozen voor een nieuwe Prepaid simkaart, ik snap heel goed dat je deze wilt kunnen koppelen in je Mijn Odido account. Laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor foutmelding krijg je precies te zien bij het koppelen? Is dat alleen in de app of ook via een browser/laptop? Ik kijk graag voor je na of alles goed staat ingesteld. Heb je een account met het e-mailadres uit je profiel? Ik zie dat het nummer uit je profiel niet naar voren komt in ons systeem. Klopt het nummer wel of gaat het om een ander nummer? Zou je het juiste nummer in je profiel kunnen vermelden? Daarnaast mis ik ook nog je geboortedatum. Als je deze ook nog kunt vermelden in je profiel en mij een seintje kan geven wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna gelijk met je mee! 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 18, 2025

Hoi Pharwin, 

Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Ik heb mijn Odido Prepaid mobiel nummer en geboortedatum in mijn profiel gezet. Als ik alle stappen volg in de App en via Safari webbrowser. Zelf regelen / Bestaand abonnement koppelen / Prepaid / Nummer invoer 06-…….. / Bevestigingscode invoeren. Dan krijg ik de melding: 

Sorry! Er ging iets mis

We helpen je naar de goede pagina. Wat zoek je?

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Rogerke dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat er geen gegevens vermeld staan bij je Prepaid-aansluiting, klopt het dat je geen gegevens hebt geregistreerd? Probeer je het nummer te koppelen aan je bestaand account, waar nu je Internet + TV abonnement aan is gekoppeld? Dat kan alleen als de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeenkomen met elkaar. Anders is het alleen mogelijk om een apart account aan te maken voor je Prepaid-aansluiting. 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 19, 2025

Goedemiddag, nee ik ben (nog) nergens geregistreerd. Ik had in de Odido winkel geinformeerd of ik nog iets moest doen maar zeiden ze van niet. Dus ik ben niet bekend wat en waar ik moet registreren.

Ik had wel wat meer medewerking verwacht vanuit het winkelpersoneel.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Rogerke dat snap ik heel goed, excuses hiervoor! Kan ik de gegevens van je Internet + TV abonnement overnemen en vermelden bij je Prepaid-aansluiting? Probeerde je het Prepaid-nummer toe te voegen aan je bestaande account? Dan zal ik eerst de gegevens moeten vermelden bij je Prepaid-aansluiting, omdat alle gegevens overeen moeten komen, zodat je meerdere abonnementen/nummers kunt koppelen in 1 account. Daarna zou je het moeten kunnen toevoegen aan je bestaande account. 

Let me know, dan ga ik daarna meteen voor je aan de slag! 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 22, 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido , ja graag. Alle gegevens zijn precies hetzelfde. Zowel voor Prepaid als voor de Internet + TV aansluiting. Als je zo vriendelijk wil zijn om dit over te nemen in de Prepaid account want ik heb geen idee waar ik dat zou moeten doen. 

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor je hulp.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Rogerke top, geen probleem! Ik heb zojuist alle gegevens vermeld bij je Prepaid-aansluiting. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Zou je het daarna kunnen proberen toe te voegen? Het zou nu moeten lukken. Zo niet, dan kan ik eventueel je huidige account verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Dat helpt ook vaak. Anders kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden. Hiervoor ontvang ik dan graag een screenshot van de foutmelding en op welke manier je het probeert (app/browser/laptop). 

Ik hoor het graag van je! 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 23, 2025

Helaas. Nog steeds dezelfde foutmelding. 
Langzaam aan begint het me wel te irriteren. 
Sorry maar dit is prutswerk eerste klas. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Rogerke, allereerst fijne feestdagen! Ik kijk graag ook met je mee. Bij het koppelen van Prepaid. Klik je dan op Beheren > Abonnement koppelen > Prepaid (dus niet mobiel)? En ontvang je dan wel een verificatiecode die geaccepteerd wordt of krijg je direct na het invoeren van de code deze foutmelding? Ik heb het zojuist geprobeerd. Als je heel toevallig binnen 10 minuten de code aan me door kan geven die zojuist is gestuurd, kan ik het proberen te koppelen. Anders kijk ik er daarna graag weer naar wat er aan de hand kan zijn! 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 25, 2025

Hoi Marciano, 

Hartelijk dank. Ook voor jou hele fijne kerstdagen toegewenst. 

Ik heb de stappen zoals je die hebt omschreven al 14 keer gedaan maar krijg steeds de melding: “Oeps, er is iets misgegaan”

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Rogerke in dat geval, lijkt het op een technisch issue. Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische afdeling. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen. Dit zal maximaal een paar dagen in beslag nemen en in sommige gevallen duurt het iets langer, als er een IT-update gedaan moet worden. Ze zullen je telefonisch of per mail op de hoogte stellen wanneer er meer bekend is. 

Ook namens mij: hele fijne feestdagen gewenst! 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 26, 2025

Dank je wel voor je inspanningen. Eveneens hele fijne feestdagen toegewenst 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@Rogerke geen dank en graag gedaan! Ik hoop dat je ook fijne feestdagen hebt gehad. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

Rogerke
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 29, 2025

Jawel hoor. Kerst weer overleefd 😊. Krijg ik bericht van de ICT afdeling als het probleem is opgelost? En waar kan ik dan € 5,- beltegoed ontvangen bij welke registratie? 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Rogerke goed om te horen! Yes, je ontvangt een bericht per sms, e-mail of een telefoontje wanneer het probleem is opgelost. Het ticketnummer is: 80790085. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra het koppelen in je Mijn Odido account is gelukt, ontvang je vanzelf de € 5,00 tegoed. Hierovor hoef je alleen je NAW-gegevens te vermelden bij je Prepaid-aansluiting. Dat kan pas, zodra je nummer in een account is gekoppeld. Komt helemaal goed!