Skip to main content
Beantwoord

Abbonement van dit nummer is al toegevoegd aan klantnummer

• January 5, 2026
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Beste,

Ik probeer te verlengen maar krijg de volgende melding: Abbonoment van dit nummer is al toegevoegd aan klantnummer. Dit is vervelend en ik heb wel een vermoeden waardoor dit komt. Vroeger was er T-mobile thuis als aparte website, hier had ik ook een account maar wel met hetzelfde nummer + email. Ik heb namelijk ook internet op een ander adres afgesloten. Hier kan ik op dit moment ook niet bij en wil dit graag opgelost hebben. In het profiel is mijn thuisadres op dit moment, kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door jossli

Hey ​@jossli, welkom op onze community!

Ik help je graag verder om je abonnementen te koppelen aan je account. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je DSL abonnement gekoppeld is aan e-mailadres: *****nger@hotmai.com en je mobiele abonnement dat eindigt op 262 is gekoppeld aan: *******info@gmail.com. Ben je bekend met deze e-mailadressen? Zo ja, dan kun je per abonnement apart inloggen. Je mobiele abonnement staat namelijk op een ander adres, als je beide abonnementen op 1 account wilt hebben dan moet je een adreswijziging aanvragen voor je mobiele nummer. Als dat het geval is dan zet ik je topic vast klaar voor mijn mobiele collega's!

Ha Tommie,

Dank voor je reactie! Ik heb inderdaad twee accounts, deze waren beide gekoppeld aan dezelfde email waardoor ik over één account geen beheer had. Ik heb één account kunnen wijzigen kwa emailadres en aan de ander mijn bestaande product toe kunnen voegen. Dit is opgelost!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 7, 2026

Ik help je graag verder om je abonnementen te koppelen aan je account. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je DSL abonnement gekoppeld is aan e-mailadres: *****nger@hotmai.com en je mobiele abonnement dat eindigt op 262 is gekoppeld aan: *******info@gmail.com. Ben je bekend met deze e-mailadressen? Zo ja, dan kun je per abonnement apart inloggen. Je mobiele abonnement staat namelijk op een ander adres, als je beide abonnementen op 1 account wilt hebben dan moet je een adreswijziging aanvragen voor je mobiele nummer. Als dat het geval is dan zet ik je topic vast klaar voor mijn mobiele collega's!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • January 7, 2026

Ha Tommie,

Dank voor je reactie! Ik heb inderdaad twee accounts, deze waren beide gekoppeld aan dezelfde email waardoor ik over één account geen beheer had. Ik heb één account kunnen wijzigen kwa emailadres en aan de ander mijn bestaande product toe kunnen voegen. Dit is opgelost!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@jossli fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Tommie: geen dank en graag gedaan.

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je!