Skip to main content

Abonnement koppelen werkt niet

• December 15, 2025
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer mijn abonnement van internet en tv te koppelen, maar krijg een foutmelding dat de combinatie adres geboortedatum niet bekend is.  

ik zie wel de twee mobiele abonnementen. 

Alles is zaterdag geïnstalleerd en heb zojuist ook een melding dat alles werkt van jullie ontvangen. 

wat gaat er mis of wat doe ik fout

met vriendelijke groet 

Iwan. 

December 15, 2025

Hi ​@IwanCarp, bedankt voor de gegevens! Ik zie hier gelijk dat het 06-nummer wat je hebt doorgegeven voor je vaste Internet abonnement, op een andere naam staat. Ook staat er een andere geboortedatum. Dit is de reden dat je niet kan koppelen. We kunnen de naam op je vaste abonnement aanpassen en ook de geboortedatum aanpassen, maar ik weet niet of de gegevens dan nog kloppen. Je kan anders ook voor je vaste Internet abonnement een los account aanmaken. Dit moet dan wel via een ander e-mailadres, deze moeten we dan wel aanpassen. Ik hoor graag wat je liever hebt!

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@IwanCarp, dat gaan we oplossen! Weet je zeker dat alle gegevens op alle gegevens overeenkomen? Het gaat dan om het adres, de naam, e-mailadres, geboortedatum en de betaalrekening. Op alle abonnementen moet dit matchen voor je de koppeling kan maken. Klopt alles? Dan ga ik het voor je na. Wil je in dat geval jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer aan je Community profiel toevoegen? Geef een seintje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 15, 2025

Hi 

Bedankt voor snelle antwoord. 
Heb de gegevens aangevuld, wellicht komt het doordat account ooit is opgezet voor mobiel van mijn zoon, waar ik toezicht op heb, alhoewel ik wel mijn nieuwe abonnement voor mobiel kon toevoegen. 

ik hoor het graag. 

groet

iwan. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@IwanCarp, bedankt voor de gegevens! Ik zie hier gelijk dat het 06-nummer wat je hebt doorgegeven voor je vaste Internet abonnement, op een andere naam staat. Ook staat er een andere geboortedatum. Dit is de reden dat je niet kan koppelen. We kunnen de naam op je vaste abonnement aanpassen en ook de geboortedatum aanpassen, maar ik weet niet of de gegevens dan nog kloppen. Je kan anders ook voor je vaste Internet abonnement een los account aanmaken. Dit moet dan wel via een ander e-mailadres, deze moeten we dan wel aanpassen. Ik hoor graag wat je liever hebt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 15, 2025

Denk dat het probleem is dat initieel ik geen klant was maar mijn zoontje wel. Of misschien uit een ver verleden nog een oud t-mobile nummer 

Eigenlijk zouden mijn telefoonnr en gegevens nu de hoofdgebruiker moeten zijn. 

Ik zie op het contract dat daar mijn mobiel staat. 

als het kan heb ik dus het liefst dat het aangepast wordt zodat ik niet een ander email adres hoef te maken. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 19, 2025

Hi

er is nog geen antwoord op mijn laatste opmerking??

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@IwanCarp excuses voor onze late reactie, je bericht is ons volledig ontgaan. Uiteraard willen we dit graag voor je in orde maken. Om dit te kunnen doen, heb ik een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Zodra we die van je hebben ontvangen, kunnen we de naam + geboortedatum aanpassen. Zodra alle gegevens bij beide abonnementen met elkaar overeenkomen, kun je beide abonnementen in 1 account koppelen. 

Laat je weten wanneer je de kopie hebt verstuurd? Dan pas ik het meteen voor je aan!