Skip to main content
Vraag

Abbonement koppelen lukt niet

• December 9, 2025
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb een contract overgenomen. Nu wil ik deze toevoegen in mijn Odido app, maar dit lukt niet. Foutmelding dat deze al is toegevoegd aan een account. Hoe los ik dit op?

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 10, 2025

Hoi ​@Sam04123, welkom op onze community!

Ik help je hier graag verder mee, om dit te kunnen doen heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zal ik het voor je onderzoeken zodat je snel je abonnement kunt koppelen aan je Mijn Odido! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 10, 2025

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 11, 2025

Hoi ​@Sam04123, bedankt voor de terugkoppeling. Ik zie dat het gaat over een mobiel abonnement. Ik zet je topic door naar onze toppers van Mobiel, zij zullen je hier verder bij helpen! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Sam04123 ik neem het stokje van mijn collega over! Bedankt voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je een contract hebt overgenomen. Vaak blijft het account dan wel bestaan bij de oude contractant en ik zie dat dat ook het geval is. Daarom lukt het koppelen aan jouw account ook niet. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Geef het systeem ongeveer een half uur om dit te werken, daarna zou het koppelen aan jouw account moeten lukken. Zou je dat na een half uur willen proberen? 

Ik hoor graag of het dan wel lukt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 12, 2025

Hi ​@Sam04123 ik neem het stokje van mijn collega over! Bedankt voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je een contract hebt overgenomen. Vaak blijft het account dan wel bestaan bij de oude contractant en ik zie dat dat ook het geval is. Daarom lukt het koppelen aan jouw account ook niet. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Geef het systeem ongeveer een half uur om dit te werken, daarna zou het koppelen aan jouw account moeten lukken. Zou je dat na een half uur willen proberen? 

Ik hoor graag of het dan wel lukt! 

Super, dankjewel!! Het is gelukt :)

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sam, fijn om te lezen dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!