Mobiele abonnement koppelen odido app lukt niet. Sinds kort is mobiel abbo niet meer zichtbaar
Gaat om 06*****128.
Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Krijg foutmelding er is iets fout gegaan probeer later opnieuw
Mobiele abonnement koppelen odido app lukt niet. Sinds kort is mobiel abbo niet meer zichtbaar
Gaat om 06*****128.
Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Krijg foutmelding er is iets fout gegaan probeer later opnieuw
Beste antwoord door AdjeT
Goedemorgen
Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Deel hiervan dan ook graag een screenshot met mij (zonder privégegevens). Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht en opgelost kan worden.
Ik hoor het graag van je!
Als ik nu probeer in te loggen met mijn email krijg ik de volgende foutmelding:
Er is al een Mijn Odido account met dit e-mailadres. Heb je een nieuw abonnement, dan log je in op het account dat je al hebt en voeg je daar het abonnement toe. Of verander het e-mailadres van je andere account, zodat dit e- mailadres vrijkomt. Wil je een Odido Business account aanmaken? Gebruik dan een ander e-mailadres dan voor je persoonlijke account.
Inloggen met oude gevevens lukt niet en wachtwoord vergeten ook niet helaas.
Moet ik een nieuw emailadres aanmaken? Het lijkt alsof toch nog ergens mijn oude mailadres blijft hangen met ******.at@gmail.com op het einde :)
Ik hoor graag van je
Het is opgelost Dankje!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.