Skip to main content

Geen abonnementen in app

• December 17, 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Hi, ik ben recent verhuisd waardoor er wat wijzigingen zijn geweest in mijn Internet abonnement voor thuis. Nu heb ik hier begin van de maand telefonisch contact over gehad voor het checken van de verhuizing, en zijn de gegevens in Mijn Odido al even niet up to date. Na het laten doorvoeren van de wijzigingen zijn mijn abonnementen verdwenen uit de Odido app, en kan ik deze niet meer terug toevoegen aan mijn account. De app geeft wel correct aan dat er een klik en klaar abonnement klaar staat om te koppelen, echter krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik deze wil toevoegen.

Kan er iemand met mij meekijken? Ik weet ondertussen al een tijdje niet of ik al bijna door mijn internetwinkel heen zit 😅

December 18, 2025

Hey ​@elianneverhelst2, welkom op onze community!

Ik help je hier graag verder bij, je moet natuurlijk zonder zorgen kunnen inloggen om je internet te kunnen bekijken. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik zie dat de verhuizing goed is doorgevoerd maar dat je mobiele abonnement nog geen adreswijziging gehad heeft. Hierdoor kun je dit abonnement niet koppelen. Ik heb voor de zekerheid je Internet + TV abonnement ontkoppeld, daarnaast zet ik dit topic door naar mijn mobiele collega's, zij kunnen je helpen met je mobiele abonnement! Daarna zou je alles weer netjes moeten kunnen koppelen!

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • December 18, 2025

Hey ​@elianneverhelst2, welkom op onze community!

Ik help je hier graag verder bij, je moet natuurlijk zonder zorgen kunnen inloggen om je internet te kunnen bekijken. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik zie dat de verhuizing goed is doorgevoerd maar dat je mobiele abonnement nog geen adreswijziging gehad heeft. Hierdoor kun je dit abonnement niet koppelen. Ik heb voor de zekerheid je Internet + TV abonnement ontkoppeld, daarnaast zet ik dit topic door naar mijn mobiele collega's, zij kunnen je helpen met je mobiele abonnement! Daarna zou je alles weer netjes moeten kunnen koppelen!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@elianneverhelst2 ik help je graag met het wijzigen van je adres bij je mobiele abonnement! Staan momenteel je nieuwe adresgegevens in je profiel? Kun je de oude adresgegevens vermelden in je profiel? Ik moet namelijk eerst een check doen op de oude adresgegevens, voordat ik de nieuwe kan doorvoeren. Ook heb ik een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Verder moet ik ook een aantal controlevragen stellen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Zou je 3 goede antwoorden kunnen geven op de onderstaande vragen: 

- Wat is het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur? 
- Naar welk telefoonnummer bel je veel? (je mag de laatste 4 cijfers hiervan delen of in een privébericht naar mij sturen)
- Waar heb je het toestel/contract aangeschaft? 
- Welk merk + type toestel had je?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 19, 2025

​@Pharwin van Odido ik heb de nodige reactie verstuurd via privébericht! alvast bedankt voor de hulp :)

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@elianneverhelst2 dank je wel voor het delen van de informatie! Ik heb zojuist de adreswijziging voor je doorgevoerd. Alle gegevens komen nu netjes overeen met elkaar. Ik zie dat je al een bestaand account hebt, waarin je Klik&Klaar abonnement is gekoppeld. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan dat bestaande account. Mocht het niet lukken, laat dan aan mij weten welke foutmelding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit pobeert. Dan zal ik wellicht het account voor je moeten verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Vaak helpt dat ook. 

Ik hoor het graag van je!