Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen mijn odido ivm 2fa

• October 26, 2025
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Ooit van telnr gewijzigd en kom niet door mijn 2 stapsverificatie heen. Meermaals in de shop geweest zoals aangegeven door chatbot en medewerker. Kan nog steeds niet erin. Weet nu niet eens mijn eigen tv pincode en kan geen tv kijken. Graag oplossing

Beste antwoord door eric

Als er 2fa op staat kun je bij de shops dit laten veranderen. Neem legetimatie mee en blijf daar totdat ze het hebben opgelost. Dit kan niet via het forum.

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 26, 2025

Als er 2fa op staat kun je bij de shops dit laten veranderen. Neem legetimatie mee en blijf daar totdat ze het hebben opgelost. Dit kan niet via het forum.

• Auteur
  • Debutant
  • October 27, 2025

Hi Eric,

ik ben al bij 2 verschillende shops geweest en bij beide is dit niet gelukt (alle medewerkers probeerde van alles, 1,5 uur daar geweest zonder resultaat). Ik moest dan maar accounts koppelen (mobiel en thuis), maar zelfs dat werkte niet, want de geboortedatum komt niet overeen🤷‍♀️ (alle 3 staan op mijn naam)

• heeft eerste post geplaatst
  • December 10, 2025

Ik kan niet inloggen 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Hanan Ismail we snappen heel goed dat je wilt kunnen inloggen, zodat je alles van je abonnement kunt inzien. Laten we samen naar een oplossing kijken! Wat is de reden dat je niet kan inloggen? Is dat wegens 2FA? Komt de code bijvoorbeeld niet binnen of wordt het verstuurd naar een ander nummer? Als de code niet binnenkomt, zou je voor mij de simkaart eruit kunnen halen en opnieuw in je toestel kunnen plaatsen en daarna je toestel opnieuw opstarten? Vaak komt de code dan wel binnen. 

Als het nummer voor de 2FA gewijzigd moet worden, dan kan dit niet vanaf afstand wegens veiligheidsredenen. Dit kan alleen in 1 van onze shops worden gewijzigd. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's het voor je wijzigen. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken of alles voor je account goed staat ingesteld!Â