Skip to main content

Klik&Klaar abonnement koppelen gaat niet

• January 10, 2026
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Beste community,

heb sinds kort ook voor op camping en slechte dekbare plekken en vervangen ziggo netwerk een klik en klaar abonnement.

alles werkt normaal en prima, alleen kan het abonnement niet gekoppeld worden aan mijn odido account terwijl alles op hetzelfde adres zou moeten staan (korting gaat wel eraf)

is het mogelijk om klik en klaar gewoon te koppelen aan mijn andere mobiele data only abonnement account?

January 12, 2026

Hey ​@rico12121, ik help je graag verder met de koppeling van je Klik&Klaar abonnement.

Bedankt voor het invullen van je gegevens, zou je voor mij alleen nog bij Info voor Moderator het andere abonnement willen zetten? Ik gok dat het gaat om een mobiel abonnement? Zou je het 06-nummer dan willen vermelden? Dan kan ik opzoek gaan naar de oorzaak waarom jij hem niet kunt koppelen. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 12, 2026

Hey ​@rico12121, ik help je graag verder met de koppeling van je Klik&Klaar abonnement.

Bedankt voor het invullen van je gegevens, zou je voor mij alleen nog bij Info voor Moderator het andere abonnement willen zetten? Ik gok dat het gaat om een mobiel abonnement? Zou je het 06-nummer dan willen vermelden? Dan kan ik opzoek gaan naar de oorzaak waarom jij hem niet kunt koppelen. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • January 12, 2026

Heb alleen een data only en dan klik en klaar👍 06 is niet odido maar kpn ivm thuis kpn op het adres

• Auteur
  • is een Master Poster
  • January 12, 2026

Heb beide nummers erbij gezet die van kpn en odido data only.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 13, 2026

Hey ​@rico12121, bedankt voor het aanvullen van je andere abonnement. Ik zie geen reden waardoor de koppeling niet zou moeten werken, daarom heb ik besloten om je data only abonnement tijdelijk te ontkoppelen. Kan je over 30 minuten eerst je Klik&Klaar koppelen en daarna je data only abonnement? Lukt het dan wel of krijg je weer een foutmelding? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • January 13, 2026

Zal het zo proberen 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • January 13, 2026

Nu kan ik de data only abonnement dus niet koppelen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • January 13, 2026

Staat er nu bij, er was 1 verkeerde 06 gekoppeld. Deze mag wel nog gekoppeld worden eventueel. Was een werknummer van odido.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • January 14, 2026

Hallo ​@rico12121, ik neem het stokje over van Tommie. Ik zie inderdaad dat Klik&Klaar en het data only-abonnement nu goed zijn gekoppeld. Fijn! Het mobiele nummer staat alleen nog gekoppeld aan een ander account met een ander e-mailadres.

Als je dit nummer ook wilt toevoegen aan dit account, moet ik eerst het oude account verwijderen. Hiervoor stuur ik je een privébericht met een paar controle­vragen. Zodra je hierop reageert, verwijder ik het oude account en pas ik het e-mailadres aan. Daarna kan het mobiele nummer netjes worden toegevoegd.