Skip to main content

Odido iOS app werkt niet meer sinds 9.3.1 [In onderzoek]

• December 4, 2025
  • 17 reacties
  • 323 Bekeken

joerif

Vanmorgen is de Odido iOS-app bijgewerkt naar versie 9.3.1. Sindsdien crasht de app zodra je een abonnement opent. Het opnieuw installeren van de app lost het probleem niet op.

Waarom worden zulke dingen niet getest??

December 19, 2025

Hallo allemaal, ik heb vernomen van mijn collega's dat er een nieuwe update is uitgebracht voor de app. Als jullie het kunnen updaten naar de nieuwste versie, zou alles weer zonder problemen moeten werken! 

17 reacties

• is een King Poster
  • December 4, 2025

Hier ook hetzelfde probleem op een iPhone 15 pro. Erg hinderlijk dat ik nu enkel via sms mijn dagbundel kan aanvullen.

• is een Master Poster
  • December 4, 2025

Ik ervaar hetzelfde probleem! Erg hinderlijk. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen allemaal, bedankt voor de melding. Ik heb dit bij de juiste collega's aangegeven en het is inmiddels bekend en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik een update heb, laat ik het hier meteen weten. Excuses voor het ongemak. 

• is een King Poster
  • December 12, 2025

Goedemorgen allemaal, bedankt voor de melding. Ik heb dit bij de juiste collega's aangegeven en het is inmiddels bekend en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik een update heb, laat ik het hier meteen weten. Excuses voor het ongemak. 

We zijn al een tijdje verder en er is nog geen nieuwe update beschikbaar. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Roy, sorry voor de late reactie. Er is inderdaad geen nieuwe update beschikbaar, maar het probleem is op 8 december gevonden en hersteld. Doet de app het bij jou ook weer?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 12, 2025

Bij mij is het nog steeds niet goed. De app sluit zodra ik op mijn telefoonnummer klik.

De app verwijderen en opnieuw helpt ook niet. ​@Marciano van Odido 

• is een Master Poster
  • December 12, 2025

Net versie 9.3.1 (27300) gedownload uit de iOS app store. Crasht nog steeds. Is dit de nieuwe versie? Zo niet dan staat er dus nog een oude versie in de app store. Jammer dat het ontwikkelteam slecht test. Ik heb iOS 26.1 op een 17 Pro.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 12, 2025

Software Update iPadOS en iPhone 26.2  (23C55] heeft het probleem bij mij opgelost.

De app werkt weer perfect. 

• is een Master Poster
  • December 13, 2025

Probleem bestaat bij mij nog steeds ondanks iOS 26.2 en opnieuw herinstalleren van de Odido app. Klik op de het telefoonnummer, dan wordt een volgende pagina geladen en crasht de app. 

• heeft eerste post geplaatst
  • December 13, 2025

Probleem bestaat bij mij nog steeds ondanks iOS 26.2 en opnieuw herinstalleren van de Odido app. Klik op de het telefoonnummer, dan wordt een volgende pagina geladen en crasht de app. 

Ik ervaar precies hetzelfde. Telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, de app al een paar keer verwijderd en weer gedownload en m’n iOS geüpdatet, maar niks helpt. 

• is een King Poster
  • December 15, 2025

Hoi Roy, sorry voor de late reactie. Er is inderdaad geen nieuwe update beschikbaar, maar het probleem is op 8 december gevonden en hersteld. Doet de app het bij jou ook weer?

Heeft 1 dag gewerkt maar werkt momenteel nog steeds niet op ios 26.2

RoRO_NL
  • is een Top Poster
  • December 15, 2025

als je na het aanklikken van je telefoonnummer in het volgende scherm snel ( < 1sec) op “Abonnement” klikt dan werkt het, maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Iets trager en de app crasht (nog steeds)

iPhone 15 Pro Max, iOS 26.2, Odido v9.3.2

• is een King Poster
  • December 16, 2025

Ondertussen is er een update naar 9.3.2 alleen lost dit het probleem niet op helaas. 

• heeft eerste post geplaatst
  • December 16, 2025

Inderdaad. Het probleem met de nieuwe update is nog steeds niet opgelost. De app crasht continue. Erg vervelend.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal, de oorzaak was achterhaald en het leek opgelost te zijn. Ik heb zojuist navraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat om meer duidelijkheid te krijgen. Zodra ik een update heb, laat ik het meteen weten in dit topic! 

• is een King Poster
  • December 18, 2025

Hoi allemaal, de oorzaak was achterhaald en het leek opgelost te zijn. Ik heb zojuist navraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat om meer duidelijkheid te krijgen. Zodra ik een update heb, laat ik het meteen weten in dit topic! 

Na de laatste update 9.3.3 werkt hij hier nu weer zonder problemen!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo allemaal, ik heb vernomen van mijn collega's dat er een nieuwe update is uitgebracht voor de app. Als jullie het kunnen updaten naar de nieuwste versie, zou alles weer zonder problemen moeten werken!