Skip to main content
Beantwoord

Bestaand abonnement koppelen foutmelding/ niet gevonden

• January 6, 2026
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Het lukt me niet om een bestaand abonnement te koppelen in mijn Odido account. Na het invoeren van de code krijg ik een foutmelding. 

Ik had een T-mobile internet abonnement. Dit is nu Odido geworden. Ook heb ik een mobiele abonnement bij Odido, deze staat op een andere naam en dit is het abonnement waar ik inzicht op heb. Op mijn internet abonnement heb ik nu helemaal geen inzicht, deze staat op mijn eigen naam. Wellicht is het probleem dat beide abonnement andere voorletters hebben.

Ik heb een tijd geleden contact opgenomen met Odido. Zij zouden de voorletters aanpassen van mijn mobiele abonnement zodat ik de twee abonnementen kan samenvoegen, maar tot nu is er niks veranderd. En volgens de adviseur zou het nog geen uur duren.

Ik heb ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken met een nieuw e-mailadres, maar op dit account wordt mijn internet abonnement niet gevonden op mijn adres. 

Beste antwoord door wnghn

Goedemorgen ​@wnghn dank voor het versturen van de kopie! Ik heb meteen de naam en je geboortedatum aangepast. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Daarna zou je je Internet + TV abonnement moeten kunnen toevoegen aan je bestaande account, waar nu je mobiele abonnement in staat gekoppeld. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag welke foutmelding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). 

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido, het is gelukt! Je bent geweldig, dankjewel! Fijne dag verder :-)

5 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@wnghn welkom op onze community! Wel zo fijn als je je bestaande abonnement kunt toevoegen in je account, ik geef je graag meer duidelijkheid! Om meerdere abonnementen in hetzelfde account toe te kunnen voegen, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat alleen de naam en geboortedatum niet overeen komen met elkaar. Dit kan ik voor je wijzigen, alleen hiervoor heb ik een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. 

Laat je weten wanneer je 'm hebt verstuurd? Dan pas ik daarna meteen de naam en geboortedatum voor je aan en daarna zou je je abonnement moeten kunnen koppelen aan je bestaande account! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 7, 2026

Hoi ​@wnghn welkom op onze community! Wel zo fijn als je je bestaande abonnement kunt toevoegen in je account, ik geef je graag meer duidelijkheid! Om meerdere abonnementen in hetzelfde account toe te kunnen voegen, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat alleen de naam en geboortedatum niet overeen komen met elkaar. Dit kan ik voor je wijzigen, alleen hiervoor heb ik een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. 

Laat je weten wanneer je 'm hebt verstuurd? Dan pas ik daarna meteen de naam en geboortedatum voor je aan en daarna zou je je abonnement moeten kunnen koppelen aan je bestaande account! 

Goedenavond!

Bedankt voor de snelle reactie, super fijn! Ik heb op de mail gereageerd met een kopie van mijn ID. Hoor graag of het zo lukt en alvast bedankt voor de snelle hulp!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@wnghn dank voor het versturen van de kopie! Ik heb meteen de naam en je geboortedatum aangepast. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Daarna zou je je Internet + TV abonnement moeten kunnen toevoegen aan je bestaande account, waar nu je mobiele abonnement in staat gekoppeld. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag welke foutmelding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • January 8, 2026

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido, het is gelukt! Je bent geweldig, dankjewel! Fijne dag verder :-)

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@wnghn fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 🙌