Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik probeer voor het eerst in te loggen bij odido met mijn tele2 inloggegevens, maar na invoeren email en wachtwoord wordt om een tweestapsverificatie code gevraagd. Ik krijg geen sms met een code en ook in mijn google authenticator app staat Odido niet geregistreerd als tweestapsverificatie. Graag krijg ik hulp om in te kunnen loggen op mijn account.
Ik ga volgende week naar het buitenland (België) voor een rug operatie, alleen heb ik een betaalregeling en las ik dat ik dan geen internet maar ook niet kan bellen en gebeld/ gesmst kan worden. Ik red ik nu financieel niet op de betaalregeling in een keer af te betalen maar het is voor mij wel belangrijk dat ik daar iedergeval kan bellen of gebeld kan worden als dit nodig is.. zou u deze blokkade er voor mij misschien kunnen af halen dit zou voor mij al heel veel schelen.. ik mag 4 augustus weer terug naar Nederland na de operatie ..ik heb ook mijn privé gegevens alvast ingevuld want las dat dit voor jullie fijn is, ik hoop dat te horen met vriendelijke groet
Hallo Allemaal, Ik heb sinds laatst een nieuwe telefoon en een nieuw nummer, als ik wil inloggen op mijn odido krijg ik de 2 staps verificatie en natuurlijk de code die je moet invullen. ik krijg daar in tegen nergens een code, dus word het voor mij lastig om in te loggen. zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen?
Dag heren, Onlangs heb ik een abonnement afgesloten (met nummerbehoud van Vodafone mocht die info nodig zijn)Ik krijg mijn abonnement niet geactiveerd, ik krijg een foutmelding (zie titel), zodra ik op "ja graag" klik op de melding van "er staan 2 abonnementen voor je klaar"Zie bijlage voor een screenshot. Mocht iemand een quickfix of enige goede ingevingen hebben, laat het me weten.Wat ook merkwaardig is dat de simkaart geen service aangeeft, zoals je linksboven kan zien. Thanks alvast
Sinds vandaag krijg ik geen verificatiecode per sms.Nog niet eerder gehad.Maar vandaag kan ik mijn 2 abbo's verlengen,en dat gaat nu niet.Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd,maar zelfs dat helpt niet Wat nu?
Dag, Ik zit momenteel in India. Ik wou daar een Odido Op Reis bundel gebruiken maar ik heb zo te zien de verkeerde gehaald en dus kan ik die helaas niet gebruiken. Is het mogelijk dat ik een retournering ontvang?
Hello !My sim card stopped working and I ordered a replacement one but i'm not being able to activate it. I’m trying to activate it via iDIN but the webpage on the odido website is not working. Would it possible to help me with the authentication of ID via email? Many thanks!
Beste ik heb ontdekt dat er een vreemde nummer in mijn voordeel zitik kan dit nummer niet plaatsen en vroeg mij af hoe kan ik zorgen dat deze er niet meer instaat Het gaat om deze
met overzetten naar nieuwe telefoon is er iets fout gegaan met de authenticator app.odido staat er niet meer tussen dus ik krijg ook geen codes meer. eerst website geraadpleegdIZZI stuurt me naar de shop in Apeldoorn (sta op camping in de buurt)shop zegt kunnen we niet, bel helpdeskik in de middag helpdesk gebeld 6x door geschakeld naar verschillende medewerkers niemand kon helpen, moet in de winkel.Thuis naar de shop in Haarlem,shop zegt ook kunnen we niet, ik daar gevraagd kunnen jullie helpdesk bellen, doen we niet.ik daar in de winkel helpdesk bellen, weer een paar keer doorgeschakeld naar verschillende mede werkers, uiteindelijk iemand die helpt maar zegt geef je id aan shop medewerker maar die was ondertussen al weer met andere klanten bezig.dus ik vraag kunt u even wachten, nee dus. (zal wel per klant betaald worden)onder tussen manager erbij, blijft bij me staan , ik weer bellen met helpdesk, weer paar keer verschillende medewerkers gesproken,.uiteindelijk iemand die zegt te k
Hi! Ik krijg sinds 25/6 geen verbruiksdata te zien in de app. Is dit een bekend probleem?
ik wil graag mijn telefoonnummer koppelen aan mijn odido account maar ik krijg de melding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account. Kan iemand mij helpen?
Hey! I lost my old simcard. I got a new phone and I want to order a new simcard. However, I can’t login without receiving a verification code (sent to my old simcard, that’s lost)... How can I solve this? (ps: im not in Europe and I don’t have a sim card so i can’t call and I can’t go to a store...) thanks!
Hallo mensen van Odido, Ik heb vannacht 2 smsjes ontvangen van Odido waarin stond: “Je wilt jouw abonnnement koppelen aan een Odido account met gebruikersnaam xxxeen-mij-onbekend-emailadresxxx. De verificatiecode is xxx en is 10 minuten geldig. Belangrijk: Deel deze code niet.” Er zat 50 minuten tussen de smsjes en beide bevatte een andere gebruikersnaam/e-mailadres voor het zogenaamd te koppelen account. Nu heb ik niks proberen te koppelen, ik zou zelfs niet weten hoe dit moet of wat ermee bedoeld wordt. Eerste gedachte is natuurlijk ‘ben ik gehackt?’, maar er is volgens mij ook niet ingelogd in mijn eigen Odido account want ik heb 2-staps verificatie aanstaan en heb geen inlog-sms ontvangen. Ik heb inmiddels zelf ingelogd (en de inlog sms komt van hetzelfde nummer als de eerdere smsjes), ik kan in mijn account geen wijzigingen vinden en niets over de genoemde gebruikers namen van te koppelen accounts. Ik heb dus geen hoe het kan dat ik deze smsjes heb ontvangen. En of dit iets beteke
Wij zijn in Spanje en ik kan niet inloggen in mijn Odido app om mijn roaming aan te zetten. Krijg die code niet binnen en wil graag wel bereik in Spanje
Hoi,Ik ben klant (internet only op 8103JB, venebrugge 20) bij jullie sinds het T-mobile tijdperk en ik wil nu graag SIM-only toevoegen vanwege LTE ondersteuning. Helaas kan ik niet in mijn account met mijn emailadres [verwijderd door moderator] Wachtwoord vergeten optie herhaaldelijk geprobeerd maar helaas geen wachtwoord resetmail. Telefoonnummer ook geprobeerd maar deze werkt ook niet. Zelfs een extra email-account aangemaakt [verwijderd door moderator] om deze te koppelen maar bij dat koppelen krijg ik ook weer een foutmelding. ZUCHT. Ik heb hier al veeeeel te veel tijd in zitten. Kunnen jullie zonder dat ik uren lang hoef te bellen mij op [e-mailadres verwijderd door moderator, plaats privégegevens a.u.b. niet openbaar] een wachtwoordreset sturen ofzo?Groet, Floris Oldemaat
Kan niet inloggen verkeerd nummer voor verificatie
Goedemiddag,Al mijn abonnementen van Odido staan netjes in de Odido App. Helaas staat er in mijn overzicht een abonnement die niet actief is. Het lukt me niet om deze definitief te verwijderen uit mijn overzicht.Via Beheer is er een optie een abonnement te verwijderen. Na een tijdje komt deze weer terug in mijn overzicht.Graag zou ik geholpen willen worden dit abonnement definitief te verwijderen uit mijn overzicht. Groet,Umko
Hallo, Ik had per ongeluk mijn telefoon laten vallen afgelopen woensdag, en scherm was dus zodanig kapot dat de telefoon compleet nutteloos werd. Maar het probleem was en/of is, is dat er een authenticator app erop stond waarmee ik dus deed inloggen op Mijn Odido maar dat gaat helaas nu niet meer. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?Alvast bedankt
Als ik via de odido app mijn abonnement wil koppelen geeft hij deze melding:Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Ik weet niet of ik ooit al iets gekoppeld heb. Kunnen julie mij helpen om de app werkend te krijgen
Ik had al een klik en klaar abonnement. Sinds donderdag ook een mobiel abonnement. Ik krijg deze alleen niet toegevoegd in Mijn Odido. Ik had al telefonisch contact gehad en toen bleek dat de voorletters niet overeen kwamen. Dit moet S.F. zijn voor beide producten. Dit is toen aangepast werd mij verteld maar het lukte nog niet. Ik krijg nog steeds de melding dat koppelen niet lukt omdat de contractgegevens anders zijn. Vervolgens weer telefonisch contact gehad maar ze kwamen er niet uit. Mogelijk dat jullie nog een idee hebben?
ik heb hem al elders geplaatst, maar de makkelijkste omschrijving is; klunzen bij het een en WW vergeten bij de aanmelding. Ik heb een gsm geblokkeerd. Met pukcode opnieuw opgestart. (werkt) Krijg daarna de vraag om wachtwoord aanmeldscherm en die ben ik vergeten. Mijn Samsun A33 geeft nu steeds aan. probeer over x-minuten nog eens. Als ik via Odido die code wil opzoeken vraagt deze om 2trap verif. Deze stuurt hem naar de niet te openen GSM. En NU? Wie kan hier iets over roepen?
Beste admin,Ik zit in het buitenland momenteel en mijn oude mobiel is kapot gegaan. Heb een nieuwe aangeschaft maar omdat ik een E-sim had is deze verloren gegaan. Ik wilde daarom inloggen op Mijn Odido om dat te regelen, maar helaas moet ik daar een sms voor ontvangen, per email is niet mogelijk?Ik heb al mijn informatie aan mijn profiel toegevoegd en hoop snel geholpen kunnen worden zo dat ik weer bereikbaar ben.mvg. OHOH
Hello Team, I hope all is well, I have the following concern and it’s very inconvenient to visit the shop again. I am unable to connect my susbcription to my account and app. It keeps giving me the same error since the day I have bought the subscription. Error: “There was a problem loading this data. Please try again later.” and on the app it says “something went wrong” I would like to have the overview of my susbcritpion and consumption if possible. Thank you.
Sinds de langdurige storing bij Odido afgelopen woensdag kloppen mijn data- en belgegevens niet meer in de app en wanneer ik inlog op de website. Tijdens deze storing verbleef ik in België, maar nu ben ik al een tijdje weer in Nederland en staat er nog steeds in ‘mijn Odido app’ dat ik verblijf in België. Ook zie ik dat mijn data en belgegevens niet kloppen/ bijgewerkt worden.Graag zo spoedig mogelijk herstellen zodat ik inzage heb in de juiste gegevens! Daarnaast wil ik hierbij ook mijn beklag doen over het feit dat ik woensdag 25 juni de gehele dag geen gebruik heb kunnen maken van mijn data en belminuten. Dit was zeer hinderlijk omdat ik op een onbekende locatie was waarbij ik veel gebruik had willen maken van mijn abonnement/ data! Ik zie hiervoor graag een compensatie tegemoet. Mijn partner heeft die gehele dag veel data moeten verbruiken van haar bundel en ervaart hier nu hinder van!.
Goedenmiddag iedereen. Op dit moment lukt hij mij niet om een (mobiel) abonnement toe te voegen aan mijn Mijn Odido omgeving. Hierdoor kan ik zaken als verbruik etc niet inzien. Wat er gebeurd is: Afgelopen week heb ik een mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Ansich is dit goed gegaan; ik kreeg snel het sms-je, mijn e-sim werkte, data werkte, en ook zie ik dat klantvoordeel nu aanstaat op mijn account.Echter, het “oude tijdelijke” nummer is hetgeen wat zichtbaar bleef in Mijn Odido. - ik zag dan dus ook geen verbruikte data. De grap is, op elke andere plek stond wel mijn nieuwe (meegenomen) nummer. Mijn idee was dan ook, vervelend, maar vast op te lossen door even te ontkoppelen en opnieuw het nieuwe nummer te koppelen. Ik heb dan inderdaad ook het oude “foute” verwijderd en inderdaad verdween deze ook van mijn omgeving. Echter, sinds ik dat gedaan heb krijg ik nu al drie dagen de melding dat ik geen nieuw abonnement toevoegen kan. Dezelfde dag nogNu al drie dagen Nu kan
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.