Sinds vandaag krijg ik geen verificatiecode per sms.Nog niet eerder gehad.Maar vandaag kan ik mijn 2 abbo's verlengen,en dat gaat nu niet.Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd,maar zelfs dat helpt niet
Wat nu?
Sinds vandaag krijg ik geen verificatiecode per sms.Nog niet eerder gehad.Maar vandaag kan ik mijn 2 abbo's verlengen,en dat gaat nu niet.Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd,maar zelfs dat helpt niet
Wat nu?
Beste antwoord door Nico_utrecht
Goedemorgen Nico, ik hoop dat je een goed weekend hebt (gehad)! En superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Krijg je inmiddels weer verificatiecodes per sms binnen en is het al gelukt? Zo niet, zet dan je volledige naam, 06-nummers, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar wat er aan de hand kan zijn, zodat je snel weer kan inloggen! 😊
Het is gelukt.Ik had gebeld naar odido,en kreeg een behulpzame medewerkster aan de lijn.Omdat het om prive gegevens ging rade zij mij aan om naar een odido shop te gaan.Ben daar heen gereden,en onderweg kreeg ik 13 berichten ineens binnen met sms codes.Heb in de shop mijn beide abbo's verlend,en nu trotse bezitter van Samsung ultra en de Samsung fold.😍😍😍😍😍
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.