Skip to main content
Beantwoord

Verificatiecode per sms niet ontvangen

• June 7, 2025
  • 13 reacties
  • 228 Bekeken

Sinds vandaag krijg ik geen verificatiecode per sms.Nog niet eerder gehad.Maar vandaag kan ik mijn 2 abbo's verlengen,en dat gaat nu niet.Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd,maar zelfs dat helpt niet 

Wat nu?

Beste antwoord door Nico_utrecht

Goedemorgen Nico, ik hoop dat je een goed weekend hebt (gehad)! En superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Krijg je inmiddels weer verificatiecodes per sms binnen en is het al gelukt? Zo niet, zet dan je volledige naam, 06-nummers, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar wat er aan de hand kan zijn, zodat je snel weer kan inloggen! 😊

Het is gelukt.Ik had gebeld naar odido,en kreeg een behulpzame medewerkster aan de lijn.Omdat het om prive gegevens ging rade zij mij aan om naar een odido shop te gaan.Ben daar heen gereden,en onderweg kreeg ik 13 berichten ineens binnen met sms codes.Heb in de shop mijn beide abbo's verlend,en nu trotse bezitter van Samsung ultra en de Samsung fold.😍😍😍😍😍

13 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nico, ik hoop dat je een goed weekend hebt (gehad)! En superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Krijg je inmiddels weer verificatiecodes per sms binnen en is het al gelukt? Zo niet, zet dan je volledige naam, 06-nummers, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar wat er aan de hand kan zijn, zodat je snel weer kan inloggen! 😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Het is gelukt.Ik had gebeld naar odido,en kreeg een behulpzame medewerkster aan de lijn.Omdat het om prive gegevens ging rade zij mij aan om naar een odido shop te gaan.Ben daar heen gereden,en onderweg kreeg ik 13 berichten ineens binnen met sms codes.Heb in de shop mijn beide abbo's verlend,en nu trotse bezitter van Samsung ultra en de Samsung fold.😍😍😍😍😍

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nico, superfijn om te lezen dat het weer werkt! En tof dat je direct hebt verlengd met deze 2 mooie toestellen. Hoe bevallen ze? Ik ben erg benieuwd! 😎

• Auteur
  • is een Master Poster
  • June 10, 2025

De Samsung ultra werkt uitstekend.Op mijn fold moet ik nog wachten.Wad niet voorradig in de odido store 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nico, geweldig om te horen! Ik verwacht dat de Fold ook zeker gaat bevallen. Ik hoop dat je ‘m snel in handen hebt! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • June 11, 2025

Kreeg net een belletje dat hij er was.En kreeg daarna voor het eerst te horen dat er €600+ bijbetaald moest worden.Dit is niet vermeld toen ik hem bestelde.Hoe kan ik hier van af zien.Ik ga geen €600 bijbetalen voor een toestel.Normaliter word een toestel prijs bij je abbo berekend.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nico, wat apart dat je € 600 moest bijbetalen terwijl je dit niet had verwacht. Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag mee naar de bestelling. Ik mag ‘m alleen niet zelf annuleren. Als je met mijn collega’s belt op 0800-0092 kunnen zij dit wel meteen voor je doen. Laat je het me weten als je ze hebt gesproken?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • June 12, 2025

Bedankt voor je reactie,maar het is al opgelost door de odidoshop.Het schijnt dat er nieuw personeel is bijgekomen,die nog aan het leren zijn.Ennditbwaarschijnlijk is vergeten.Er is mij nu uitgelegd dat de fold €1700 kost,waarvan ikzelf €600+ aan moet betalen.Heb vermeld dat ik dit iets teveel van het goede vond,en afzag van de fold.Iets bijbetalen is geen probleem,maar geen €600.Heb nu ook de Samsung ultra genomen,en daar moest ik €65 bijbetalen.Kreeg gelijk een actie aangeboden voor mijn beide abbo's. 2 tablets voor €20.

Dus al met al is het opgelost.Alleen jammer van de fold.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Nico_utrecht dat snappen we heel goed en de Samsung S25 Ultra is een goede keus! Fijn dat het is opgelost in onze winkel, daar zijn we erg blij mee. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😁

• is een Top Poster
  • July 15, 2025

Goedemorgen, ik krijg sinds 2 maanden geen sms terug om in te loggen op mijn account. Niet op het account voor internet en TV en ook niet op mijn account voor mobiel bellen. Hoe kan dit? Hoor graag jullie reactie.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Nadine71 ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Goed om te weten: ik heb een aantal meldingen hierover ontvangen, dus ik vermoed dat er iets speelt. Allereerst, wil ik wat zaken uitsluiten en checken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld. Kun je je simkaart eruit halen, opnieuw erin plaatsen en je toestel opnieuw opstarten om te kijken of de sms'jes dan wel binnenkomen? 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

In je profielgegevens zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Zou je voor mij de juiste geboortedatum kunnen vermelden in je profiel en kan je daarna een seintje geven in dit topic? Kijk ik daarna meteen met je mee!

• is een Top Poster
  • July 16, 2025

Hallo Pharwin,

Mijn sim kaart is vorige week vrijdag in de Odido winkel in Beek in mijn toestel geplaatst. Van andere instanties krijg ik wel smsjes binnen behalve van Odido om in te kunnen loggen op mijn account. MIjn geboortedatum is [afgeschermd door moderator] en het gaat om mijn mobiel nummer. Zie graag je reactie. Gr. Nadine

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Nadine71 ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics te reageren of te openen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Zo blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. Ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd en ik spreek je daar graag verder!