Skip to main content
Beantwoord

Van Prepaid naar abbonement krijg mijn abbonement niet gekoppeld

• July 16, 2025
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

Ik krijg mijn mobiel abbonement niet gekoppeld aan mijn odido, ook niet na uit- inloggen, ook niet na verwijderen nummer, ook niet na opnieuw installeren van app. Hij blijft zeggen dit abbonement is al gekoppeld aan een account????

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@prepai, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je je Prepaid-aansluiting hebt omgezet naar een abonnement, ik snap heel goed dat je je abonnement gekoppeld wilt hebben en alles hiervan kunt inzien. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan je oude Prepaid-aansluiting. Geen zorgen, deze kan ik voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement kunt koppelen. 

Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie alleen dat ik de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nog mis. Zou je die voor mij kunnen invullen? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee!

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 16, 2025

Hallo ​@prepai 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator de prepaid aansluiting aan hun kant kan ontkoppelen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 17, 2025

Hoi ​@Waqqas ,

Er staan een hoop gegevens op het contract maar kan geen klantnummer vinden

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@prepai, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je je Prepaid-aansluiting hebt omgezet naar een abonnement, ik snap heel goed dat je je abonnement gekoppeld wilt hebben en alles hiervan kunt inzien. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan je oude Prepaid-aansluiting. Geen zorgen, deze kan ik voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement kunt koppelen. 

Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie alleen dat ik de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nog mis. Zou je die voor mij kunnen invullen? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 18, 2025

​@Pharwin van Odido 

Done, en alvast bedankt voor je hulp. Telefonisch kwamen ze er niet uit. Bij de laatste poging stond er dat de contract gegevens niet klopte??? Uhh letterlijk "de contractgegevens anders zijn".

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 18, 2025

"Het abonnement koppelen lukt nu niet. Dat komt doordat de contractgegevens anders zijn. Bel ons op 0800-0092, dan lossen we het samen op."

Dit dus

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag prepai, bedankt voor het invullen van je profiel! Is het inmiddels al gelukt? Ik zie namelijk geen oud account meer staan. Alleen het nieuwe account met je nieuwe abonnement eraan gekoppeld. Ik krijg ook geen foutmelding als ik op je account inlog via Mijn Odido (webversie). Laat je het me weten? Mocht het nog niet lukken, wat krijg je dan precies te zien? Dan kijk ik graag weer met je mee! 😊