Skip to main content
Beantwoord

Verbruikgegevens niet te zien in account.

• July 21, 2025
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Al een tijdje kan ik mijn gebruiksgegevens niet inzien in mijn account op de computer.

Ook kan ik hierdoor mijn facturen ook niet zien in mijn account. (zie foto)

Wat is hier aan de hand?

Beste antwoord door timmy11

Goedemorgen Timmy, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart, ik zie inderdaad ook deze foutmelding onderaan op het abonnement overzicht. Als ik bovenaan je mobiele abonnement selecteer dan gaat het hier verder wel goed. Ik heb je account toch direct verwijderd. Ik verwacht dat het met een nieuw account volledig is opgelost en dat je in zowel de app als Mijn Odido soepel je abonnement kan beheren en inzien. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Goedemorgen, Ik heb een nieuw account aangemaakt en ik kan nu op abonnementen drukken om naar mijn gebruiksgegevens te gaan en de facturen te zien. Dus dat werkt gelukkig weer. Ik zie nog wel onderaan de eerste pagina als je hebt ingelogd dezelfde foutmelding van mijn screenshot. Maar dat is niet erg aangezien de rest weer werkt.

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • July 21, 2025

Goedemorgen ​@timmy11 Heb je de app al een keer en opnieuw gedownload? Is dit via de website ook zo?

Zet de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. 

De moderators helpen je verder.

Groetjes

• Auteur
  • Debutant
  • July 21, 2025

Goedemorgen ​@timmy11 Heb je de app al een keer en opnieuw gedownload? Is dit via de website ook zo?

Zet de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. 

De moderators helpen je verder.

Groetjes

Dit gaat juist over de website. Daar kan ik het al een tijdje niet zien.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • July 21, 2025

​@timmy11 En al met de app geprobeerd? Zie je daar alles wel goed staan?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Timmy, bedankt voor het invullen van je profiel en goed om te zien dat je gebruikmaakt van Mijn Odido - altijd handig! Is er inmiddels iets veranderd? En gaat het om het nummer **95? Ik ben nu ingelogd op je account via de website, maar hij lijkt het goed te doen. Ik zie geen foutmelding en ik kan je facturen ook inzien. Mocht het voor jou nog steeds niet lukken, laat het me dan weten. Dan verwijder ik je account, zodat je een nieuwe aan kan maken. Dan moet het sowieso lukken! 😊

• Auteur
  • Debutant
  • July 22, 2025

Hoi Marciano

Dat nummer klopt ja.

In de Odido app kan ik wel mijn gebruikersgegevens bekijken. Alleen helaas nog steeds niet op een browser. Krijg dan nog steeds de foutmelding wat je in de screenshot ziet.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Timmy, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart, ik zie inderdaad ook deze foutmelding onderaan op het abonnement overzicht. Als ik bovenaan je mobiele abonnement selecteer dan gaat het hier verder wel goed. Ik heb je account toch direct verwijderd. Ik verwacht dat het met een nieuw account volledig is opgelost en dat je in zowel de app als Mijn Odido soepel je abonnement kan beheren en inzien. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

• Auteur
  • Debutant
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Goedemorgen, Ik heb een nieuw account aangemaakt en ik kan nu op abonnementen drukken om naar mijn gebruiksgegevens te gaan en de facturen te zien. Dus dat werkt gelukkig weer. Ik zie nog wel onderaan de eerste pagina als je hebt ingelogd dezelfde foutmelding van mijn screenshot. Maar dat is niet erg aangezien de rest weer werkt.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@timmy11 fijn dat het weer werkt, daar zijn we erg blij mee! Ik verwacht dat de foutmelding vanzelf met een update zal worden opgelost. Mocht het aanhouden en heb je liever dat het weggaat, laat het dan gerust weten in dit topic. Dan kunnen we hiervoor een ticket inschieten, zodat het opgelost kan worden.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een fijn weekend!