Het koppelen van mijn abonnementen aan mijn Odido account lukt niet en ik krijg continu de melding: “ We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons...”
De afgelopen weken heb ik meerdere keren gebeld met de klantenservice en ben ik uiteindelijk doorverwezen naar de winkel om het daar te proberen. Daar hadden ze geen idee wat ze moesten doen en gaven aan dat ik weer moest bellen. Vandaag heb ik weer aan de telefoon met meerdere medewerkers gesproken, uiteindelijk ook iemand van de IT-afdeling. Het is nog steeds niet opgelost, terwijl ze achter de schermen zeggen het nog te onderzoeken, maar na 2 weken denk ik dat het wel opgelost moet kunnen worden, vooral als ik hier lees dat meer mensen snel geholpen zijn.
Ik heb een internetabonnement van Odido, een Unlimited Plus voor mezelf en een Unlimited Samen voor m'n vrouw.
Alles is al geprobeerd:
-
Alles opnieuw installeren
-
Account verwijderen en opnieuw aanmaken en koppelen
-
Adresgegevens checken
-
ID meenemen
-
Samen met de IT proberen
-
Opnieuw uit- en aanzetten
-
Noem maar op
Ik kan dus al weken geen extra’s aanzetten en over een paar dagen vertrek ik op vakantie waar het cruciaal is dat ik inzicht heb in mijn verbruik. Ook weet ik niet of met de problemen mijn krantenvoordeel ook niet zichtbaar is. Dan zou ik weer onnodige kosten maken...