Ik zat bij Tele2, maar heb daar de laatste jaren niet meer ingelogd. Ik wil nu mijn verbruik etc inzien in Mijn Odido, maar het lukt me niet om in te loggen. Het lijkt erop dat mijn e-mailadres wel herkend wordt, maar vervolgens kan ik mijn wachtwoord niet opvragen.
Kunnen jullie me helpen/achter de schermen eea aanpassen zodat het weer lukt? Bedankt!
Beste antwoord door NienkevanD
Hey @NienkevanD dank voor het delen van de code! Ik heb meteen het adres voor je aangepast naar het nieuwe adres uit je profiel en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Wel zo fijn.
Ik zie bij je abonnement dat het is gelukt om een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen, klopt dat? Werkt alles verder naar behoren? Let me know! 😁
Hoi @NienkevanD, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken. Wat voor (fout)melding krijg je precies te zien bij het inloggen? Heb je dit alleen in de app? Kun je het eens proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt?
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hi Pharwin, ik heb mijn gegevens zojuist geupdated in mijn profiel.
Inloggen via browser/laptop lukt ook niet. Ik weet mijn wachtwoord niet meer en als ik deze op vraag (via wachtwoord vergeten) krijg ik de melding dat mijn emailadres niet correct is of niet overeenkomt met mijn account. En dat laatste zou wel eens kunnen, want ik heb nooit een account aangemaakt bij Odido, maar als ik een account wil aanmaken krijg ik de melding: ‘er is al een account met dit adres’.
Hi @NienkevanD ah, hopelijk wordt je niet misselijk van de rondjes haha. Ik snap heel goed dat je dit werkend wilt hebben en daarom wil ik graag met je meekijken naar een oplossing. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Echter, zie ik dat de adresgegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Zou je de juiste postcode + huisnummer kunnen vermelden in je profiel? Dan heb ik alles compleet en kan ik meteen met je meekijken.
Probeer je met het e-mailadres uit je profiel in te loggen en/of een account aan te maken? Of gaat het toevallig om een ander e-mailadres? Mocht het om een ander e-mailadres gaan, laat deze dan gerust in je profiel achter in het veld '’info voor moderator'’. Dan kan ik ook daar op zoeken!
Ik heb de adres gegevens aangepast, wat ik eerder had ingevuld zijn mijn nieuwste adresgegevens. Maar ik snap dat je de originele moet hebben. Hopelijk klopt het nu, voor de zekerheid heb ik ook nog een ouder adres ingevuld bij het moderator veld aangezien ik niet meer weet wanneer ik bij Tele2 een mobiel abonnement heb afgesloten.
En ja, er is maar 1 e-mailadres dat ik voor Tele2 gebruikte, net als die in mijn profiel en met die probeer ik dus in te loggen.
Goedemorgen @NienkevanD dank voor de toelichting! Ik zie inderdaad dat je oude adresgegevens bekend zijn. Zal ik deze meteen voor je aanpassen? Ik moet alleen een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die code met mij kunnen delen? Dan pas ik de adresgegevens meteen voor je aan!
Wat betreft je account: ik zag dat dit een heel oud account was, die ook is verlopen. Vandaar dat het ook niet lukte. Geen zorgen, deze heb ik meteen voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!
Laat je weten of het is gelukt en deel je de code met mij? Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Hey @NienkevanD dank voor het delen van de code! Ik heb meteen het adres voor je aangepast naar het nieuwe adres uit je profiel en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Wel zo fijn.
Ik zie bij je abonnement dat het is gelukt om een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen, klopt dat? Werkt alles verder naar behoren? Let me know! 😁
Goedemorgen @NienkevanD, fijn dat alles is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag toe!