Al een tijdje kan ik mijn gebruiksgegevens niet inzien in mijn account op de computer.
Ook kan ik hierdoor mijn facturen ook niet zien in mijn account. (zie foto)

Wat is hier aan de hand?
Al een tijdje kan ik mijn gebruiksgegevens niet inzien in mijn account op de computer.
Ook kan ik hierdoor mijn facturen ook niet zien in mijn account. (zie foto)

Wat is hier aan de hand?
Beste antwoord door timmy11
Goedemorgen Timmy, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart, ik zie inderdaad ook deze foutmelding onderaan op het abonnement overzicht. Als ik bovenaan je mobiele abonnement selecteer dan gaat het hier verder wel goed. Ik heb je account toch direct verwijderd. Ik verwacht dat het met een nieuw account volledig is opgelost en dat je in zowel de app als Mijn Odido soepel je abonnement kan beheren en inzien. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Goedemorgen, Ik heb een nieuw account aangemaakt en ik kan nu op abonnementen drukken om naar mijn gebruiksgegevens te gaan en de facturen te zien. Dus dat werkt gelukkig weer. Ik zie nog wel onderaan de eerste pagina als je hebt ingelogd dezelfde foutmelding van mijn screenshot. Maar dat is niet erg aangezien de rest weer werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.