Skip to main content
Beantwoord

Blok

• July 13, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Ik ga volgende week naar het buitenland (België) voor een rug operatie, alleen heb ik een betaalregeling en las ik dat ik dan geen internet maar ook niet kan bellen en gebeld/ gesmst kan worden. Ik red ik nu financieel niet op de betaalregeling in een keer af te betalen maar het is voor mij wel belangrijk dat ik daar iedergeval kan bellen of gebeld kan worden als dit nodig is.. zou u deze blokkade er voor mij misschien kunnen af halen dit zou voor mij al heel veel schelen.. ik mag 4 augustus weer terug naar Nederland na de operatie ..
ik heb ook mijn privé gegevens alvast ingevuld want las dat dit voor jullie fijn is, ik hoop dat te horen 
met vriendelijke groet

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Samantha, van harte welkom op de community. Ik wens je allereerst heel veel succes en sterkte met je operatie. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik snap volkomen dat je gewoon verbonden moet zijn in het buitenland en geen zorgen. Zelfs met een betalingsregeling is een blokkade in het buitenland een tikkeltje teveel en deze mag ik gewoon opheffen. Dit heb ik direct voor je gedaan. Binnen 30 minuten moet het lukken om weer (handmatig) verbinding te maken met een netwerk daar. In België kan je verbinden met Orange, Proximus en Telenet. Laat je het me weten of het is gelukt? Je telefoon herstarten zal anders ook helpen. Ik hoor het graag van je! 😊

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Samantha, van harte welkom op de community. Ik wens je allereerst heel veel succes en sterkte met je operatie. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik snap volkomen dat je gewoon verbonden moet zijn in het buitenland en geen zorgen. Zelfs met een betalingsregeling is een blokkade in het buitenland een tikkeltje teveel en deze mag ik gewoon opheffen. Dit heb ik direct voor je gedaan. Binnen 30 minuten moet het lukken om weer (handmatig) verbinding te maken met een netwerk daar. In België kan je verbinden met Orange, Proximus en Telenet. Laat je het me weten of het is gelukt? Je telefoon herstarten zal anders ook helpen. Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 19, 2025

Goedemiddag ik ben zojuist aangekomen alleen hij doet het alsnog niet..

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Samantha, wat apart. Ik zie de blokkade inderdaad weer staan. Ik heb ‘m meteen weer voor je opgeheven. Lukt het nu om volgens bovenstaande verbinding te maken met 1 van de netwerken? Mocht je hulp nodig hebben bij het handmatig verbinding maken dan kan je op onze Toestelhulp terecht. Wellicht moet je je telefoon herstarten als je binnen 30 minuten geen verbinding hebt. En anders helpt het ook om je netwerkinstellingen te resetten in de instellingen van je telefoon. Ik hoor het graag van je!