Skip to main content
10000 Topics
glasvezelinstallatie nog niet gereed
Beste beheerders/moderators, ik heb weken geleden al dan niet iets langer dan 2 maanden glasvezelverbinding besteld. Dit keer ging ik voor glasvezel ipv kabel van Ziggo. Al met al, is de glasvezel het huis in gebracht, is de Guidion monteur zaterdag geweest en heeft de modem geïnstalleerd. Echter gaf hij aan dat mijn aansluiting/adres aangesloten moet worden op de POP/OCM of buurtcentrale. Ik ben net officieel verhuisd en dit is een slecht begin. Geen internet terwijl ik thuis aan het werk ben. Geen TV, datakaart (zakelijk) die leeggetrokken wordt en nog erger drie kinderen die vakantie hebben en zich rot vervelen. Ja, zolang ik werk, kan ik niet met ze naar buiten. vanochtend contact opgenomen met Odido en die stuurden mij door naar Open Dutch Fiber. De mevrouw van Odido die gaf mij een hele andere terugkoppeling dan de monteur van Guidion. Ik hoefde niet alleen op het netwerk aangesloten te worden? Nee, ik had een probleem en een monteur moest bij me langskomen. Is dit waar? Bij ODF werden mijn contactgegevens opgenomen en ik zou teruggebeld worden. Er kon mij niets beloofd worden en ik heb echt het gevoel dat ik te maken heb met personen die niet precies weten hoe ze opdracht/werkbonnen/tickets moeten interpreteren. Vrijdag ga ik met vakantie en zou graag voor die tijd aangesloten worden. Internet lijkt een levensbehoefte te zijn geworden. Hoe nu verder?
Zou u alstublieft willen doen wat we afgesproken hebben. Dank U
Hoi Gino, Ik ben ontelbaar keren gebeld, gemaild door Guidion Er valt geen afspraak te maken omdat het systeem niet vooruit kan kijken. We hebben afgesproken dat ik weer een opdracht geef als dat mogelijk is. Nu dacht ik volgens afspraak er vanaf te zijn, beginnen jullie te bellen. Niet handig en storend. Daarnaast heb ik via Guidion kosten uit Polen gehad voor mijn mobiele activiteiten. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. - bellen heeft dus geen zin. - vragen over welke van de twee oude aanbieders (Ziggo en KPN) gaan we transformeren naar Odido blijven onbeantwoord! - vraag hoe wij een dubbele telefoon krijgen blijft onbeantwoord - berichtje achterlaten kan niet. - een mail sturen kan ook niet. Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn keuze Odido. Het loopt verre van soepel. Kenmerk: 2435/72039857 Bel mij niet maar leg dit in een verslag vast. Of geef mij rechtstreeks de CEO. We hebben je geprobeerd te bellen Hallo Hans, We hebben je geprobeerd te bellen over de aanleg van je nieuwe Odido Glasvezel verbinding. We hebben je telefonisch niet kunnen bereiken. We controleren graag met je of je nog gebruik wil maken van Glasvezel van Odido. Installatieafspraak maken. Onze installatiepartner Guidion komt graag langs om de apparatuur te installeren. Dan ben je snel online. Neem contact met ons op. Wil je nog steeds gebruik maken van Glasvezel van Odido? Bel ons dan op 0800-0092. Dan zorgen we dat Guidion de apparatuur alsnog komt installeren. Wil je geen gebruik meer maken van Glasvezel van Odido? Ook dan horen we het graag van je. Als je binnen 2 weken na verzending van deze e-mail niet gebeld hebt, dan annuleren we de bestelling. Vragen? Vragen! Vind je antwoord op odido.nl/service of vraag het onze specialisten van de Odido Community. Bellen kan ook: 0800-0092. Je kan niet rechtstreeks replyen op deze e-mail. Tot gauw, Gino van Odido

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen