Sinds november 2024 Klik&klaar in huis. De eerste maanden werkte dat prima, tussen de 200 en 300 Mbps. In maart dit jaar werd het steeds slechter, verbinding valt af en toe weg en na opnieuw opstarten gaat het een paar uur goed, maar dan weer uitval en 10-20 Mbps. Na contact met Odido kreeg ik voor €2,50 pm een Zyxel 5600 extra wifi punt, maar dat helpt helemaal niets. Ook de Lan verbinding valt weg. Bij streaming op de TV continue "buffering"!! Het is een ramp. Odido weet zelf niet waar het aan ligt. De klantenservice hebben totaal geen verstand van Klik&klaar en zeker niet met het oplossen van het probleem.
Hiervoor internet van KPN buitengebied 4g gehad, dat was niet snel maar werkte prima. Kijk nog even aan of er een oplossing komt anders stap ik met mij andere Odido abonnementen ook maar weer over naar KPN.
Hoop dat Odido toch nog een oplossing vindt, schijnbaar zijn er veel klachten lees ik hier.