Skip to main content

Aanvraag glasvezel.

BossX
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Heb Odido glasvezel internet aangevraagd ALS de glasvezel er ligt en aangesloten is en dat is dus voorlopig niet het geval. Toch krijg ik een mail van jullie dat er een pakket onderweg is (modem ? ondertussen ontvangen) waar ik dus niets aan heb zolang er nog geen glasvezel in mijn huis aanwezig is ! Wat gaat hier fout of is dit de bedoeling ?

Oh ja, en Odido zou binnen 6 dagen reageren op dit bericht via email, helaas niets gehoord.

Uitgelichte reactie

24 april 2025

Hallo ​@BossX 

Soms komt het voor dat je het installatiepakket al eerder ontvangt, gewoon bewaren.

De installatie van de glasvezel tot in huis zal moeten gebeuren door de netwerkbeheerder, daar wacht Odido ook op.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 24 april 2025

Hallo ​@BossX 

Soms komt het voor dat je het installatiepakket al eerder ontvangt, gewoon bewaren.

De installatie van de glasvezel tot in huis zal moeten gebeuren door de netwerkbeheerder, daar wacht Odido ook op.

BossX
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 april 2025

Ok, maar Odido schijnt dus niet de sterkste te zijn in communiceren naar aanstaande klanten. Hoop dat verder alles wel goed gaat, maar ze maken geen beste indruk op deze manier.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 24 april 2025

@BossX 

Vul alle privé velden in in je community profiel dan kan een moderator meekijken en misschien dat ze eea kunnen versnellen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen