Weet iemand of T-Mobile bezig is voor het besturing systeem VIDAA.
Hoi
Hier heb ik nog niets over gehoord, maar eerlijkheidshalve moet ik opbiechten dat het besturingssysteem mij ook vrij onbekend oogt. Ik vraag dit na bij het tv-team en kom er zo spoedig mogelijk op terug!
Ja dat klopt ,die heb ik.
Hoi
Hier heb ik nog niets over gehoord, maar eerlijkheidshalve moet ik opbiechten dat het besturingssysteem mij ook vrij onbekend oogt. Ik vraag dit na bij het tv-team en kom er zo spoedig mogelijk op terug!
Er zijn toch al een hoop apps te kijken op Vidaa hoor, Netflix,Youtube,Disney,Prime Video,Viaplay,Npo Start,Kijk,NLziet.RakutenTV,Plex.
Dus jullie kunnen eigenlijk niet achter blijven.
Lijkt me daarom heel vreemd dat men er bij T-Mobile nooit van gehoord heeft, of niet naar het WK in Quatar gekeken
Hi
ok top thanks
Hi
ok top thanks
Goedemorgen
Beste,
Een of twee maanden geleden heb ik een abonnement genomen bij T-mobile. Ik ben gaan verhuizen en had ook een nieuwe tv nodig. Ik heb een mooie aanbieding gekocht: een Hisense tv. Ik heb destijds met de klantenservice gebeld en die verzekerde mij ervan dat ik hierop de t-mobile app kon installeren om tv te kijken. Gisteren ben ik verhuisd. Nou tv uitgepakt en opgehangen, niet dus. Een Hisense tv werkt op vidaa en de t-mobile app is hier niet op te installeren.. fijn dan..
Nu zit ik met een dure tv (die niet meer terug kan) en kan ik er geen t-mobile (tv) op kijken….
zijn er inmiddels wel plannen om de t-mobile app te laten samen werken met vidaa? Er staan inderdaad zat andere apps wel op, Netflix, Videoland, Disney+.
Groetjes!
Een app voor Hisense staat niet op de planning. Alternatief is natuurlijk de externe decoder van t-mobile, of een Chromecast. Daar hebben veel klanten ook goede ervaring mee. Tv's die wat ouder zijn of incompatible maak je zo ook geschikt en is vrij klein, werkt via wifi.
Beste,
Ik heb recent een nieuwe tv gekocht, een model van 2022. Dus daar ligt het niet aan. De medewerker verzekerde mij dat smart tv’s vanaf 2020 zouden werken ongeacht welke versie of besturingssysteem erop stond… En nu kom ik er achter dat het niet werkt omdat de tv geen Android heeft.. ik ben slecht geïnformeerd helaas.
Een chromecast kan inderdaad maar dat is niet de oplossing hoe ik het wil.
Jammer dat dit niet op de planning staat.
Hallo
Neem eens een kijkje in dit topic, misschien staat er een alternatief voor je bij waarop je de T-Mobile TV app kunt installeren.
Is er ondertussen al een planning waarbij odido wel de tv app wilt laten werken met het VIDAA operating system? Ziggo en KPN werken wel met VIDAA, dus jammer als odido achterblijft.
Hi
Hi Odido,
Graag een update wanneer de Odido Vidaa app uitkomt, zodat ik de Odido tv-box kan terugsturen.
Eigenlijk verzoek ik Odido om a.s.a.p. een app voor het Vidaa operation system uit te brengen, want het is natuurlijk bizar dat jullie dat nog niet hebben gedaan, dit is al meer dan 10 maanden geleden aan jullie gevraagd!
Momenteel zijn er in Nederland gigantische Hisense-tv Black Friday deals, waarvan ik ook gebruik heb gemaakt en waarvan ik verwacht nog veel meer Nederlanders gebruik van zullen maken.
Hisense is 2de in de wereld als tv maker, dus dit merk mag niet onbekend zijn bij Odido.
Ik had nog nooit van Hisense gehoord. Klinkt tioch vrij chinees, en die markt zal waarschijnlijk vooral in asia zijn.
Klopt het is een Chinees merk en ze zijn de 2de grootste leverancier van tv's in de wereld. En ze zijn nu druk aan het stunten in West Europa, zal niet lang duren voordat ze een ook groot gedeelte van Nederland in handen zullen hebben. Hisense is bijvoorbeeld nu ook te koop bij Mediamarkt en nog meer winkels in Nederland.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.