Beantwoord

WiFi punt lampje blijft knipperen

  • 29 March 2024
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Vandaag de Odido internet gekregen en werkt prima alleen blijft het WiFi lampje op de WiFi+ Groen knipperen, ik kan nergens terug lezen of dat de bedoeling is?

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 March 2024, 18:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rico71 

Je kan Dit stappenplan doorlopen om het WiFi punt correct te installeren. Het is een kwestie van geduld hebben en het WiFi punt zal automatisch verbinden.

Ik snap wat je zegt maar dat is niet het antwoord wat ik zoek. Verbinding is volgens mij prima alles groen maar het WiFi lampje knippert groen en kan nergens vinden of dit goed is of niet?

Reputatie 7
Badge +15

@Rico71 

Perfecte plek gevonden voor het wifipunt? Steek dan de stekker op de nieuwe plek in het stopcontact. Het wifipunt start automatisch op en maakt opnieuw verbinding met het modem. Wacht tot het linklampje brandt en het wifilampje groen knippert, dit duurt maximaal 5 minuten.

Goed om te weten: het powerlampje brandt nu groen in plaats van oranje.

Volgens bovenstaande hoort het WiFi lampje te knipperen, werkt het WiFi punt wel?

Als het zo hoort dat hij blijft knipperen dan zal het wel goed zijn, heb gewoon goede verbinding.

Alleen heel irritant een knipperend groen WiFi lampje ;-)

Reputatie 7
Badge +15

@Rico71 

Het WiFi lampje knippert ook op de router wanneer WiFi wordt gebruikt.

Klopt op router knippert die ook evenals het internet symbool op router (modem).

Reageer