Skip to main content
Beantwoord

abonnement koppelen lukt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik had al een mobiel abonnement welke ik kon inzien in de odido app.

Nu heb ik sinds gisteren ook glasvezel van odido.

Ik wil deze beide kunnen inzien in de odido app maar toevoegen lukt niet.

Al gesproken met een medewerker van odido. Zij heeft mijn account verwijderd zodat ik het opnieuw kon proberen. 

Nu kan ik wel mijn internet inzien maar is mijn mobiele abonnement niet meer zichtbaar en niet toe te voegen. 

Herkent iemand dit?

Is er een oplossing? 

Vriendelijke groet van Sharon Steenbergen 

Beste antwoord door Waqqas

@Wetsto 

Je kan een contractovername voor het internet abonnement aanvragen of een contractovername voor mobiel aanvragen, let op dit kan pas nadat je contractvrij bent.

Een 2de Odido account aanmaken en het andere abonnement daarin koppelen is ook mogelijk, als je beide accounts in de app toevoegd, dan is het switchen tussen beide accounts heel makkelijk.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 23 april 2025

Hallo ​@Wetsto 

Als je beide abonnementen wilt koppelen in 1 account dan moeten ze wel op dezelfde naam staan.

Wat is de foutmelding die je krijgt bij het koppelen van het andere abonnement?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 april 2025

Hoi,

Dank voor de reactie. 

Ik krijg idd een reactie dat de contract gegevens anders zijn.

Hoe kan ik dit oplossen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025

@Wetsto 

Je kan een contractovername voor het internet abonnement aanvragen of een contractovername voor mobiel aanvragen, let op dit kan pas nadat je contractvrij bent.

Een 2de Odido account aanmaken en het andere abonnement daarin koppelen is ook mogelijk, als je beide accounts in de app toevoegd, dan is het switchen tussen beide accounts heel makkelijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen