Skip to main content

Facturen downloaden: bugged

Beste,

Het is niet mogelijk mijn facturen van 2024/10 /09 en /08 te downloaden als pdf. Overige maanden wel. Heb dit probleem al eerder gehad met een ander jaar toen was er assistentie nodig. Graag advies.

JB

Uitgelichte reactie

16 april 2025

Hallo ​@jbaggerman 

Wil je de facturen voor thuis of mobiel en probeer je dat vvia de app of website?

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 16 april 2025

Hallo ​@jbaggerman 

Wil je de facturen voor thuis of mobiel en probeer je dat vvia de app of website?

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 16 april 2025

hi,

website, betreft internet abbo.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 21 april 2025

Bump

Diego van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

@jbaggerman Heel erg bedankt voor de toelichting en ik ga ervoor zorgen dat geen enkele factuur je meer zal ontgaan. Kun je voor mij je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dit kun je doen door op je profiel te klikken en naar instellingen te gaan. Op deze wijze mag ik alles erbij pakken, weet ik zeker dat alleen jij als contracthouder het verzoek doet en dat de gegevens veilig blijven. Daarnaast ben ik heel erg benieuwd of je deze tegenslag ook ervaart wanneer je gebruik gemaakt van een andere internet browser en welke je nu precies gebruikt? Zo heb ik alles compleet en kan ik dit meenemen in de handelingen die ik voor je ga doen. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 22 april 2025
diegovanodido schreef:

@jbaggerman Heel erg bedankt voor de toelichting en ik ga ervoor zorgen dat geen enkele factuur je meer zal ontgaan. Kun je voor mij je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dit kun je doen door op je profiel te klikken en naar instellingen te gaan. Op deze wijze mag ik alles erbij pakken, weet ik zeker dat alleen jij als contracthouder het verzoek doet en dat de gegevens veilig blijven. Daarnaast ben ik heel erg benieuwd of je deze tegenslag ook ervaart wanneer je gebruik gemaakt van een andere internet browser en welke je nu precies gebruikt? Zo heb ik alles compleet en kan ik dit meenemen in de handelingen die ik voor je ga doen. 

Ik heb de gegevens aangevuld. Met een andere browser is er hetzelfde issue, de knop downloaden geeft geen reactie of bestand, voor 10/24, 9/24 en 8/24. Dank.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 23 april 2025

Hey ​@jbaggerman, ik heb de facturen per e-mail naar je opgestuurd! Als je verder nog vragen heb, laat het dan gerust weten. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen