Skip to main content

geen internet, niks bekend

• 22 april 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Hallo,

Van het ene op het andere moment heb ik geen internet meer. Het lampje LOS op het glasvezelkastje brandt rood en knippert om de seconde. Op het modem brandt alleen het internet lampje rood, de rest is groen. Ik heb alles al van de stroom gehad, maar helaas geen resultaat. 

Ik zie geen actuele storing. Wat kan het probleem zijn?

Uitgelichte reactie

23 april 2025

Hi ​@Fems84, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit zo duidelijk laat weten en fijn dat je zelf al wat stappen hebt geprobeerd. Dat helpt enorm om snel te kunnen schakelen!

Als het LOS-lampje rood knippert op je glasvezelmodem (ONT), betekent dat het kastje geen goed signaal van buiten ontvangt. Dit kan verschillende oorzaken hebben, van een fout in de wijkcentrale tot een signaalprobleem op de glasvezellijn zelf. Je hebt al een slimme zet gedaan door alles even van de stroom te halen. Top! Omdat dat niet geholpen heeft en er op dit moment geen algemene storing bekend is, wil ik dit graag meteen voor je onderzoeken.

Zou je voor mij de laatste 4 cijfers van je IBAN in je communityprofiel willen zetten? Daarmee kan ik je gegevens erbij pakken en dit direct in de juiste handen leggen. Zodra ik die van je heb, zet ik ‘m gelijk door en krijg je zo snel mogelijk een update. We fixen dit samen!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 23 april 2025

Hi ​@Fems84, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit zo duidelijk laat weten en fijn dat je zelf al wat stappen hebt geprobeerd. Dat helpt enorm om snel te kunnen schakelen!

Als het LOS-lampje rood knippert op je glasvezelmodem (ONT), betekent dat het kastje geen goed signaal van buiten ontvangt. Dit kan verschillende oorzaken hebben, van een fout in de wijkcentrale tot een signaalprobleem op de glasvezellijn zelf. Je hebt al een slimme zet gedaan door alles even van de stroom te halen. Top! Omdat dat niet geholpen heeft en er op dit moment geen algemene storing bekend is, wil ik dit graag meteen voor je onderzoeken.

Zou je voor mij de laatste 4 cijfers van je IBAN in je communityprofiel willen zetten? Daarmee kan ik je gegevens erbij pakken en dit direct in de juiste handen leggen. Zodra ik die van je heb, zet ik ‘m gelijk door en krijg je zo snel mogelijk een update. We fixen dit samen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen